کد خبر : 1643955 | 25 مهر 1398 ساعت 15:39 | 26.1K بازدید | 0 دیدگاه

علی بیرو - بوژیدار؛ دوئل در روی تور (عکس)

علیرضا بیرانوند به تمرینات تیم پرسپولیس بازگشت و حالا امیدوار است با درخشش در تیم باشگاهی، نتیجه تلخ مقابل بحرین را به باد فراموشی بسپارد.

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت امروز در حضور بازیکنان ملی پوش تمرین خود را انجام دادند. بازگشت علیرضا بیرانوند به تمرینات نیز باعث شد تا رقابت بین او و بوژیدار رادوشوویچ از سر گرفته شود؛ رقابتی که در 4 فصل اخیر با جذابیت دنبال شده و همچنان بیرانوند به عنوان گلر شماره یک و رادو در قامت دروازه بان ذخیره، این رقابت را ادامه می‌دهند.

 

این دو در تنیس فوتبالی امروز تمرین پرسپولیس در تیم های رقیب حضور داشتند و همین تقابل باعث شد تا لحظات جذابی در  ورزشگاه شهید کاظمی رقم بخورد. البته رقابت آن ها در تمرین امروز نیز با چاشنی دوستی و رفاقت دنبال شد تا رادو و بیرانوند نشان دهند برخلاف بسیاری از دروازه بان های هم تیمی، رابطه خوبی با یکدیگر دارند.

 

تیم پرسپولیس دو بازی حساس در مقابل پیکان و صنعت نفت را پیش رو دارد و کالدرون نیز امیدوار است تا بیرانوند با آمادگی حداکثری در تمرینات ظاهر شود و در زمین مسابقه نیز با دو کلین شیت، زمینه ساز برتری سرخپوشان در لیگ و جام حذفی را فراهم کند.

 

1443937

دیدگاه‌ها