کد خبر : 1643957 | 25 مهر 1398 ساعت 15:50 | 62.5K بازدید | 0 دیدگاه

نیمکت نشینی تبریزی مقابل شیرازی ها

ترکیب استقلال مقابل فجرسپاسی اعلام شد

ترکیب امروز استقلال برابر فجرسپاسی در حالی اعلام شد که باز هم سرمربی ایتالیایی ترجیح داد تیمش را بدون مهاجم نوک به میدان بفرستد.

ترکیب استقلال مقابل فجرسپاسی اعلام شد

به گزارش "ورزش سه"، در دومین بازی از رقابت های حذفی این فصل استقلال در حالی تا دقایقی دیگر مقابل فجرسپاسی به میدان خواهد رفت که مرتضی تبریزی از سوی استراماچونی نیمکت نشین شد تا آبی ها بدون مهاجم نوک تخصصی به مصاف شیرازی ها بروند.


در شرایطی که شیخ دیاباته دیر به تمرینات بازگشت و میزان آمادگی اش اصلا باب میل کادرفنی نبود این گونه برداشت می شد در بازی امروز هم تبریزی این فرصت را داشته باشد تا در ترکیب اصلی به میدان برود اما استراماچونی که از عملکرد بازیکن همدانی رضایت نداشت ترجیح داد مقابل فجرسپاسی با محکم کردن کمربند میانی میدان از مهدی قائدی به عنوان تک مهاجم بهره ببرد.


در غیاب دو ملی پوش استقلال، استراماچونی همچنان از سیستم مورد علاقه اش یعنی 2-5-3 بهره برد به نحوی که مثلث تدافعی را عارف غلامی، روزبه چشمی و دانشگر تشکیل خواهند داد. در میانه میدان پنج هافبک حضور دارند که جلوی آنها فرشید اسماعلی و آرش رضاوند به تناوب به عنوان بازیکن مکمل خط حمله به قائدی اضافه خواهند شد بلکه به این شکل استقلال راحت تر بتواند به گل برسد.


ترکیب استقلال در بازی امروز برابر فجرسپاسی به این شرح خواهد بود؛


سید حسین حسینی، روزبه چشمی، عارف غلامی، محمد دانشگر، وریا غفوری، هرویه میلیچ، مسعود ریگی، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی، آرش رضاوند و مهدی قائدی.

دیدگاه‌ها