کد خبر : 1643976 | 25 مهر 1398 ساعت 17:47 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت دوست‌داشتنی‌های شیرازی به آزادی

تیم دوست داشتنی شیراز بعد از سال ها دوباره به آزادی برگشت تا یاد و خاطره روزهای خوش گذشته را زنده کند. روزهایی که طرفدارانش برای آنها حسابی دل تنگ بودند.

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری از ستاره های دو تیم بزرگ پایتخت همین طور باشگاه های بزرگ لیگ برتری، فوتبال خود را از شیراز و تیم دوست داشتنی فجرسپاسی آغاز کردند. این تیم که قابلیت بهره بردن از فوتبالیست های سرباز و جوان را داشت از همین مزیت برای ساختن نسلی طلایی برای فوتبال باشگاهی ایران بهره برد و توانست هر روز بیشتر از روز قبل نام خود را در دل مردم به خصوص فوتبال‌دوستان استان فارس حک کند.


سپاسی به یاد نام شهیدی بزرگوار سال ها نماد فوتبال استان فارس بود. تیمی که تا دل تان بخواهد با مربی دوست داشتنی خود شاغلام پیروانی ستاره به فوتبال ایران از جمله سرخابی های پایتخت معرفی کرد بعد از سال ها امروز به آزادی برگشت آن هم با ترکیبی متفاوت و تی شرتی منقش به تصویر زیبای شهید عبدالمجید سپاسی تا دوباره همه نگاه ها را به خود معطوف کند.

 


تیمی که در کنار بازیکنان باتجربه و سرشناس همان رویه سال های قبل خود را نیز در دستور کار داشت و در ترکیب جوانان جویای نامی داشت؛ جوانانی با استعداد ناب که قطعا در سال های آتی بسیار از آنها خواهیم شنید.

 

دیدگاه‌ها