کد خبر : 1643983 | 25 مهر 1398 ساعت 18:44 | 34.4K بازدید | 0 دیدگاه

100 درصد مخالفیم

واکنش تند والورده به احتمال تعویق ال‌کلاسیکو

ارنستو والورده سرمربی بارسا در نشست خبری امروز خود، با تعویق ال کلاسیکو قاطعانه مخالفت کرد.

واکنش تند والورده به احتمال تعویق ال‌کلاسیکو

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شنبه باید در زمین ایبار به میدان برود اما به دلیل اغتشاشات اخیر در کاتالونیا و مختل شدن نقل و انتقال ها مجبور شده تا یک روز زودتر به ایبار سفر کند و به همین دلیل نشست خبری ارنستو والورده امروز برگزار شد. 

این روزها بحث داغ در اسپانیا تعویق ال کلاسیکوی 4 آبان ماه در نوکمپ است و گفته می شود بازی به 13 یا 27 آذر ماه موکول خواهد شد. پیش از این لالیگا درخواست کرده بود تا بازی به جای نوکمپ در برنابئو برگزار شود که هر دو باشگاه با آن مخالفت کردند.

 

 

1441023

 

 

ارنستو والورده سرمربی بارسا در نشست خبری امروز خود و در واکنش به تعویق احتمالی ال کلاسیکو گفت:« در این مورد بیش از اندازه حرف زده می شود. البته که دستور به تغییر زمان بازی داده شده اما تمرکز ما روی بازی با ایبار است و سپس باید به چک پرواز کنیم تا مقابل اسلاویا قرار بگیریم. معتقدم باید به تقویم بازی ها و مهمتر از همه به هواداران احترام گذاشت. سپس خواهیم دید تصمیم نهایی چه می شود. هنوز 9 روز تا ال کلاسیکو باقی مانده و زمان کافی برای حل مشکلات موجود هست.»

 

والورده ادامه داد:« دو سال پیش پس از رفراندوم هم ما باید در واندا به مصاف اتلتیکو می رفتیم و خیلی ها می گفتند بازی به آشوب کشیده می شود ولی همه چیز عادی سپری شد. برگزاری این بازی می تواند نشان دهنده خیلی چیزها باشد. این مسابقه می تواند برگزار شود و در حالی که 9 روز باقی مانده، چرا باید صحبت از تعویق شود؟ شک ندارم که هواداران واکنش نشان خواهند داد. ما همیشه به حریفان احترام گذاشته ایم و قرار نیست مشکلی برای رئال در نوکمپ پیش بیاید. از نظر ما بازی 100 درصد باید در همان روز مقرر برگزار شود. نمی دانم تصمیم نهایی فدراسیون چه خواهد بود؛ اما هر چه باشد، به آن احترام خواهیم گذاشت.»

 

 

1441108

 

 

لیونل مسی:« او روند رسیدن به فرم 100 درصدی خود را به خوبی طی می کند. برابر سویا یک گل زد و یک پاس گل داد و حضورش در زمین تحت هر شرایطی آرامش بخش است. مسی به تدریج همان بازیکن همیشگی خواهد شد و خوشبینم که برابر ایبار مثل همیشه بدرخشد.»

 

جوردی آلبا:« او برای بازگشت به میادین آماده است. مقابل سویا تصمیم بر این شد که روی آلبا ریسک نکنیم و خوشبختانه روند بهبودی او به خوبی سپری شد.»

 

دیدگاه‌ها