کد خبر : 1644002 | 25 مهر 1398 ساعت 19:45 | 20.7K بازدید | 0 دیدگاه

لوئیس فیگو:

بعید می‌دانم تاریخ ال‌کلاسیکو تغییر کند

ستاره پرتغالی سابق بارسا و رئال معتقد است هنوز زمان کافی تا ال کلاسیکو باقیمانده و می توان مشکلات برگزاری بازی را حل کرد.

بعید می‌دانم تاریخ ال‌کلاسیکو تغییر کند

به گزارش "ورزش سه"، طی روز های اخیر درگیری های زیادی در ایالت کاتالونیا به وجود آمده است؛ این درگیری ها باعث شده که شایعات زیادی درباره تغییر میزبان یا زمان ال کلاسیکو مطرح شود.

لالیگا روز چهارشنبه با مشاهده تصاویر آتش سوزی در شهر بارسلونا درخواست تغییر میزبان بازی ال کلاسیکو را ارائه داد. موضوعی که البته با مخالفت دو باشگاه مواجه شده است. 
باشگاه بارسلونا معتقد است که این دیدار حتماً باید در ورزشگاه نوکمپ برگزار شود. همچنین رئال مادرید نیز اصرار دارد که این بازی در زمان و مکان مقرر برگزار شود. اکنون گفته می شود ممکن است بازی تا 13 یا 27 آذرماه به تعویق بیفتد.

 

 

1397529

 

 

لوئیس فیگو که برای شرکت در یک مراسم تبلیغاتی در مادرید حضور دارد، در رابطه با شایعات تعویق ال کلاسیکو گفت:« مقامات مربوطه باید تصمیم نهایی را در مورد بازی ال کلاسیکو بگیرند اما بعید می دانم که در نهایت تاریخ برگزاری بازی یا ورزشگاه میزبان آن تغییر کند. این روزها و در شرایطی که 9 روز تا بازی ال کلاسیکو باقی است، بیش از حد در این باره صحبت می شود. باید منتظر ماند و دید که تا آن زمان چه خواهد شد؛ پلیس، دولت و مقامات ورزشی بهترین راهکارها را می دانند و من فقط می توانم نظرم را بگویم. بازیکنان می خواهند بازی برگزار شود و از نظر ورزشی از این بابت اطمینان دارند.»

 

فیگو ادامه داد:« از نظر فوتبالی، هر دو تیم در شرایطی مشابه گام به ال کلاسیکو می گذارند. چون هیچ یک در شرایطی آرمانی نیستند ولی در رده های بالایی جدول قرار دارند. اما این مسئله اهمیت چندانی ندارد؛ چون ال کلاسیکو جدای از این بحث که کدام تیم برتر و کدام تیم بدتر است، دنبال می شود و در آن هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. یک بازی مملو از احساسات و اهمیت از نظر بین المللی. رختکن دو تیم تغییرات زیادی نداشته؛ رئال خریدهای زیادی انجام داده ولی تعداد محدودی از این بازیکنان در ترکیب اصلی هستند و بارسلونا هم عملا همان تیم قبلی است.»

 

 

1443935

دیدگاه‌ها