کد خبر : 1644005 | 25 مهر 1398 ساعت 19:47 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

استعفای خود را اعلام می‌کنم

پاشازاده: مشکلات حل نشود، می‌روم

شهرداری ماهشهر موفق شد تا برابر استقلال نوین پیروز شود و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.

پاشازاده: مشکلات حل نشود، می‌روم

به گزارش "ورزش سه"، مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر پس از برتری تیمش مقابل استقلال نوین بندرماهشهر که منجر به صعود تیم شهرداری به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد در کنفرانس خبری اظهار داشت : خدا را شکر که توانستیم در این بازی به پیروزی برسیم، دربی ها حساسیت خاص خودشان را دارند. در بازی امروز برنده اصلی شهر ماهشهر بود چرا که صعود هر کدام از تیم ها به مرحله بعدی فرقی برای فوتبال این شهر نمی کرد و یک تیم پس از سال ها برای اولین بار به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود می کرد که این افتخار بزرگی است که امیدوارم این افتخارات سال ها و فصل های بعدی نیز برای ماهشهر نصیب شود.

 

پاشازاده ادامه داد: حقیقتا یک مقدار خسته شدم و همین جا استعفای خودم را از هدایت تیم اعلام می کنم ما یک زمین و حتی یک چمن‌زن نداریم که چمن ورزشگاه را اصلاح کنند و این خیلی عذاب آور است.

 

سرمربی شهرداری ماهشهر افزود : با وجود امکانات کم رویا و آرزوهای زیادی داریم که این دو متضاد هم هستند. روز اولی که با ماهشهر آمدم گفتم باید چمن زمین کوتاه باشد و اِلا به درد بازی نمی خورد در بازی امروز نیز چمن شرایط مطلوبی نداشت و تیم حریف مجبور شد رو به بازی هوایی بیاورد اما تیم های من روی زمین بازی می کنند و باید زمین مناسبی نیز برای این موضوع وجود داشته باشد. من بازی روی هوا و وجود زمین نامطلوب را دوست ندارم.

 

 پاشازاده با بیان اینکه استرسی بین بازیکنان تیمش وجود دارد گفت: از بازیکنان خودم نیز ناراحت هستم چرا که تمام تمرینات و تاکتیک هایی که در طول هفته کار می کنیم نمی توانند در حین بازی اجرا کنند و به نظر می رسد استرسی بین بازیکنان وجود دارد که شاید من بروم برطرف شود. برای اولین بار بود که در ورزشگاه هیچ فحاشی نشنیدم، فرهنگ سازی در فوتبال مقوله خوبی است که می تواند به پیشرفت فوتبال نیز کمک کند.

 

او اضافه کرد: من عاشق فوتبال و کارم هستم و فرقی نمی کند که در کجای دنیا کار بکنم اما مشکل اصلی این است که برخی افراد فکر می کنند که من اینجا آمده ام تا ارث پدری شان را تصاحب کنم. به هر شکلی خواسته اید به این تیم ضربه بزنید اما نتوانسته اید این تیم را رها کنید چرا که همین تیم تنها دلخوشی و عشق این مردم است، اما رها نمی کنند از هر راهی که می توانند به دنبال ضربه زدن به تیم هستند که این موضوع سبب می شود نیروی تیم من نیز گرفته شود.

 

پاشازاده بیان کرد: با اینکه تیم خوبی داریم خودم را فدای تیم می کنم تا کس دیگری که می آید حداقل با شخص جدید کاری نداشته باشند و بگذارند تا کار خود را انجام دهد چرا که معتقدم این تیم موفق می شود چه با من چه بی من. نمی دانم دشمنی شان به چه دلیلی است یا با چه کسی است. بازی خوبی را شاهد بودیم به تیم حریف احترام می گذاریم آنها جنگیدند و تلاش خود را کردند.

 

پاشازاده گفت : هواداران مان امروز سنگ تمام گذاشتند و از اول بازی تا پایان بازی یک سر تیم ما را مورد تشویق قرار دادند.در چند بازی اخیر از داوری ها متضرر شدیم اما با اینکه از نحوه قضاوت ها ضرر دیدیم اما اعتراضی نکردیم و حتی در زمین خودمان نیز نحوه قضاوت داوران ما را اذیت کرد که نمی دانم این طور قضاوت ها برای ما به چه دلیلی است اصلا آیا این قضاوت ها هدایت شده است یا خیر.

 

سرمربی شهرداری ماهشهر با بیان اینکه در هیچ تیمی اعتراضی به پرداختی ها نداشته گفت: ما مشکل مالی نداریم و در هر تیمی که تا به حال کار کرده ام به هیچ وجه از نحوه پرداختی ها و مشکلات مالی صحبت نکردم. در تیم شهرداری نیز موضوع مالی نیست و وجود برخی کاستی ها و ضربه زدن برخی افراد به تیم است که واقعا ما را اذیت می کند و باید برطرف شود چرا که انرژی من و تیم را می گیرد و روحیه منفی به تیم تزریق می کند و در جایی که می توانیم ۶ الی ۷ گل را به ثمر برسانیم همه آنها را از دست می دهیم.

 

او در پایان گفت: تا زمانی که مشکلات حل نشود در این تیم نخواهم ماند در ماهشهر چند دستگی وجود دارد که بایستی همه شهر متحد شده و بخواهند تا تیم به رقابت های لیگ یک صعود کند.

دیدگاه‌ها