کد خبر : 1644025 | 25 مهر 1398 ساعت 20:35 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت کنند تا فجرسپاسی به لیگ برتر صعود کند

حسینی: کلین‌شیت مهم‌تر از موفقیت استقلال نیست

دروازه بان تیم استقلال می گوید هواداران این تیم از استراماچونی حمایت کنند تا روزهای خوبی رقم بخورد.

حسینی: کلین‌شیت مهم‌تر از موفقیت استقلال نیست

به گزارش "ورزش سه"، سیدحسین حسینی بعد از دیدار استقلال و فجرسپاسی شیراز عنوان کرد: خدا را شکر که توانستیم یک برد خوب بیاوریم و به هواداران خوبمان تقدیم کنیم.


وی ادامه داد: جا دارد به آقای مهابادی بابت ساختن این تیم خوب تبریک بگویم. امیدوارم امسال بعد از چند سال در لیگ برتر شیراز نماینده داشته باشد. مسئولان شیراز هم باید حمایت کنند تا تیم خوبی که دارند به لیگ برتر صعود کنند.


دروازه بان استقلال درباره استقبال هواداران فجرسپاسی از خودش تاکید کرد: همشهریان من، شیرازی های عزیز به من لطف داشتند. شنیده ام بودجه فجرسپاسی زیاد نیست و امیدوارم شیرازی ها به داد این تیم برسند و با کمک هایی که انجام می شود این تیم خوب به لیگ برتر برگردد.


حسینی درباره داوری دیدار با فجرسپاسی گفت: سر صحنه پنالتی داور نقطه را هم نشان داد اما بعد نظرش عوض شد. به هر حال خدا را شکر که پیروز شدیم.


وی درباره ثبت اولین کلین شیت فصل افزود: کلین شیت یک نتیجه تیمی است و موفقیت استقلال مهم تر از این مسائل است.


حسینی درباره اینکه استراماچونی گفته هنوز استقلال به تیم ایده آلش نرسیده، افزود: استراماچونی از روز اول حضورش تلاش زیادی کرده است. اگر بدشانسی نمی آوردیم می توانستیم شرایط خوبی داشته باشیم. امیدوارم هواداران از استقلال و آقای استراماچونی حمایت کنند تا روزهای خوبمان را تکرار کنیم.

 

دیدگاه‌ها