کد خبر : 1644032 | 25 مهر 1398 ساعت 20:59 | 82.1K بازدید | 0 دیدگاه

این یک قدم رو به جلو بود اما هنوز کار داریم

استراماچونی: گری هوپر گزینه من برای استقلال نبود!

سرمربی ایتالیایی استقلال در پایان دیدار برابر فجرسپاسی در جمع خبرنگاران حضور یافت و مدعی شد که گری هوپر گزینه مدنظر او برای حضور در این تیم نبوده است.

استراماچونی: گری هوپر گزینه من برای استقلال نبود!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال موفق شد سومین پیروزی خود را به دست بیاورد تا رضایت سرمربی ایتالیایی را به همراه داشته باشد و استراماچونی از آن به عنوان یک قدم رو به جلو برای تیمش یاد کند. او در حضور خبرنگاران گفت: صادقانه باید بگویم مربی آنها در نیمه اول برای ما دردسر درست کرد و شماره هفت تیم خود را نزدیک به دانشگر گذاشت تا بازی کند. ولی با تغییری که در نیمه دوم داشتیم و با جابه‌جایی دانشگر و غلامی بازی را در دست گرفتیم و آنها فرصتی نداشتند.

 

وی درباره عملکرد داور در این دیدار گفت: من فقط متوجه نشدم داوری که خیلی فاصله داشت با حادثه، چرا از آنجا سوال کرد و اگر سوالی دارید باید از دستیار داور سوال کنید. اعتراض من به خاطر پنالتی نبود چرا که از جایی که من بودم زیاد مشخص نشد و اعتراض من به این بود که چرا وقتی داور این قدر نزدیک به صحنه بود چرا آنجا این جلسه را برگزار کردند.


سرمربی ایتالیایی آبی‌ها درباره حضور ذکی پور در نیمه دوم گفت: بله، وقتی ما دانشگر و غلامی را جابه‌جا کردیم نیاز به بازیکنی با خصوصیات متفاوت در آن پست داشتیم و به همین دلیل ذکی پور را جایگزین کردیم. متاسفانه در 75 دقیقه از بازی که دست ما بود نتوانستیم گل بزنیم و بیشتر بازی دست ما بود.


وی درباره قرعه مورد علاقه‌اش در مرحله بعدی گفت: اتفاقات جالبی در این مرحله رخ داد. وقتی تک بازی است هر حریفی می تواند مشکل ساز باشد ولی برای من این مهم است که در سومین بازی پشت هم برنده باشیم. اولین بار بود که کلین شیت کردیم. ولی نمی دانم که چرا ما که موقعیت زیادی خلق کردیم و نزدیک به هفتاد درصد بازی را در اختیار داشتیم اما به گل مناسب نرسیدیم.


استراماچونی درباره اینکه تیمش به کیفیت مدنظر نزدیک شده است گفت: نه، خیلی کار داریم. یک قدم رو به جلو بود اما خیلی کار داریم. چون این بازیکنان در دوران بازی خود در سه دفاع بازی نکرده بودند و این سیستم نیاز به کار بیشتری دارد.


وی درباره حضور گری هوپر مهاجم مدنظرش در تیم دیگری گفت: گری هوپر اصلا در ذهن من نبود! شما آنجا بودید که من او را می‌خواستم؟


مربی ایتالیایی در واکنش به این سوال خبرنگاران که مدعی شده بودند که فتحی برای مذاکره با این بازیکن راهی ترکیه شده بود، گفت: ممکن است در فوتبال با صد نفر مذاکره شود اما هر بازیکنی که من بخواهم با آنها مذاکره کنم قرار نیست به اینجا بیاید.

 

دیدگاه‌ها