کد خبر : 1644057 | 26 مهر 1398 ساعت 11:20 | 30.5K بازدید | 0 دیدگاه

ملاقات تصادفی زیدان و پوگبا در دوبی؟

روزنامه میرر اعلام کرد پل پوگبا ستاره فرانسوی یونایتد در دوبی با زین‌الدین زیدان سرمربی رئال مادرید دیدار کرد تا شایعات درباره انتقال او به رئال بار دیگر اوج بگیرد.

ملاقات تصادفی زیدان و پوگبا در دوبی؟

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی میرر در خبری اختصاصی اعلام کرد پل پوگبا ستاره فرانسوی منچستریونایتد در دوبی با زین‌الدین زیدان سرمربی رئال مادرید ملاقات کرده است. با توجه به اینکه همه می‌دانند زیدان علاقه زیادی به هموطنش پوگبا دارد و امسال تابستان هم قصد داشت او را به برنابئو منتقل کند این خبر بسیار مهم بوده و باعث می‌شود شایعات درباره انتقال پوگبا به رئال دوباره اوج بگیرد.

 

1444059

 

بر اساس گزارش اختصاصی میرر، پوگبا و زیدان که در جریان وقفه رقابتهای باشگاهی اروپا به دلیل انجام مسابقات ملی برای استراحت به دوبی سفر کرده بودند در کنار یک استخر درحال صحبت کردن با هم دیده شده‌اند.

 

1444060

 

پوگبا که به دلیلی مصدومیت از ناحیه قوزک پا در بازی روز یکشنبه یونایتد با لیورپول حضور نخواهد داشت برای استراحت در دوران وقفه بازی‌های ملی به دوبی سفر کرده بود. علت این بود که پوگبا به دلیل مصدومیت از ناحیه قوزک پا به تیم ملی فرانسه دعوت نشده بود.

 

1444061

 

زین‌الدین زیدان هم برای حضور در کنفرانسی درباره استفاده از هوش مصنوعی در ورزش به دبی سفر کرده و در جریان این کنفرانس سخنرانی کرده بود. به این ترتیب فرصتی مهیا شد تا پوگبا و زیدان بتوانند در دوبی با هم ملاقات کرده و احتمالا درباره انتقال ستاره فرانسوی به رئال گفتگو کنند.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها