کد خبر : 1644061 | 26 مهر 1398 ساعت 11:40 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

مخالفت فرانک لمپارد با تغییر در لیگ قهرمانان

فرانک لمپارد سرمربی چلسی با تغییر شکل برگزاری لیگ قهرمانان اروپا مخالف است و می‌گوید تغییرات پیشنهاد شده، بازیکنان را به شدت خسته و فرسوده می‌کند.

مخالفت فرانک لمپارد با تغییر در لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه اعلام شد پیشنهادهایی برای تغییر شکل برگزاری لیگ قهرمانان اروپا و افزایش تعداد بازی‌های مرحله گروهی وجود دارد، فرانک لمپارد سرمربی چلسی گفت با این تغییرات مخالف است چرا که می‌تواند به خستگی مفرط و فرسودگی بازیکنان منجر شود.

 

1444066

 

پیشنهاد مورد اشاره لمپارد از سوی آندره‌آ آنیلی، رئیس اتحادیه باشگاه‌های اروپایی ارائه شده و او هدفش را جلوگیری از قابل پیش‌بینی شدن چمپیونزلیگ اعلام کرده است.

 

لمپارد که امسال برای اولین بار حضور در چمپیونزلیگ به عنوان سرمربی را تجربه می‌کند در این باره گفت:" به نر من شرایط لیگ قهرمانان در حال حاضر درست است. من شخصا از شکل برگزاری رقابتها خوشم می‌آید و اشکالی در آن نمی‌بینم".

 

سرمربی چلسی در ادامه گفت:" اگر از من بپرسید که ما می‌توانیم در بازی‌های اروپایی بیشتری بازی کنیم یا نه، من باید از شما بپرسم که در این برنامه شلوغ و فشرده، بازی‌های جدید را کجا می‌خواهید جا بدهید؟ همین الان حفظ سطح کیفی و نشاط بازیکنان کار دشواری است. راستش را بخواهید من الان به عنوان مربی با اینکه دیگر مثل بازیکنها نمی‌دوم ولی بیشتر از زمانی که بازی می‌کردم به خاطر شلوغی برنامه مسابقات تحت فشار قرار دارم".

 

دیدگاه‌ها