کد خبر : 1644065 | 26 مهر 1398 ساعت 12:00 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

مهمانی شام تاتنهام برای حمایت از پوچتینو

مائوریسیو پوچتینو سرمربی تاتنهام با رد شایعات اخیر درباره جدایی‌اش از این تیم می‌گوید بازیکنان تاتنهام برای نشان دادن حمایت خود او را به یک مهمانی شام دعوت کرده‌اند.

مهمانی شام تاتنهام برای حمایت از پوچتینو

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه در روزهای اخیر شایعات زیادی درباره احتمال جدایی مائوریسیو پوچتینو سرمربی آرژانتینی تاتنهام از این تیم مطرح شده بود، پوچتینو این شایعات را رد کرده و به مهمانی شامی اشاره می‌کند که بازیکنان تاتنهام برای نشان دادن حمایت خود از او، ترتیب داده و سرمربی آرژانتینی‌شان را به آن دعوت کرده‌اند.

 

1444068

 

سه شکست در هشت مسابقه ابتدای فصل تاتنهام باعث شد پوچتینو و بازیکنان این تیم به شدت تحت فشار قرار بگیرند. تاتنهامی که حالا با 13 امتیاز اختلاف با لیورپول صدرنشین در نیمه‌های جدول قرار دارد و فردا در خانه خود به مصاف واتفورد خواهد رفت.

 

پوچتینو در گفتگو با خبرنگاران گفت:" وقتی شما پیامی از بازیکنان دریافت می‌کنید که شما و کادر فنی را به شام دعوت کرده‌اند، فقط دو چیز ممکن است اتفاق بیفتد. یکی اینکه بازیکنان تیم می‌خواهند با شما خداحافظی کنند و گزینه دوم اینکه شما را دوست دارند و می‌خواهند نشان بدهند که با شما هستند. به نظر من علت مهمانی شام بازیکنان تاتنهام گزینه دوم بود".

 

سرمربی تاتنهام در ادامه گفت:" من هیچوقت به خرید بازیکن در ماه ژانویه علاقه نداشته‌ام و نمی‌خواهم تیمم را تغییر بدهم چون ما دوران سختی در پیش داریم و چند بازی پشت سر هم برایمان بازی‌های سختی هستند. ما قصد نداریم چیزی را به تیم تحمیل کنیم چون معتقدیم تاتنهام تیم خوب و قرص و محکمی دارد. حالا زمان این است که محکم بایستیم و بگوییم تصمیم‌مان درست بوده. درست نیست که به محض روبرو شدن با طوفان، به سرعت تصمیم‌مان را عوض کنیم".

 

دیدگاه‌ها