کد خبر : 1642738 | 19 مهر 1398 ساعت 13:09 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

تاتنهام قصد اخراج پوچتینو را ندارد

با وجود اوج‌گیری انتقادها از پوچتینو در تاتنهام، مدیران باشگاه همچنان از او حمایت کرده و برای تقویت تیم، استعدادیاب‌هایی به آرژانتین اعزام کرده‌اند.

تاتنهام قصد اخراج پوچتینو را ندارد

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه در روزهای اخیر مائوریسیو پوچتینو سرمربی آرژانتینی تاتنهام به شدت تحت فشار قرار داشته و موج سنگین انتقادها از او به راه افتاده ولی مدیران باشگاه تاتنهام همچنان از پوچه حمایت کرده و حتی برای تقویت تیم او و جذب بازیکنان مورد نیازش استعدادیاب‌هایی به آرژانتین اعزام کرده‌اند.

 

1442305

 

بر اساس اعلام دیلی‌میل، استیو هیچن استعدادیاب ارشد باشگاه تاتنهام به این منظور به وطن پوچتینو، آرژانتین اعزام شده است. بسیاری معتقدند اعزام او به آرژانتین نشانه واضحی است که باشگاه در آینده نزدیک قصد تغییر در کادر فنی یا اخراج سرمربی‌اش را ندارد.

 

تاتنهام در دوران اخیر علاقه زیادی به بازیکنان آرژانتینی داشته و اگر بازیکنان انگلیسی این تیم را فاکتور بگیریم، آرژانتین بیشترین تعداد بازیکن را در تاتنهام دارد. اریک لاملا، پائولو گازانیگا، جیووانی لوسلسو و خوان فویت بازیکنان آرژانتینی‌ای هستند که در تیم اول تاتنهام زیر نظر پوچتینو فعالیت می‌کنند.

 

دیلی‌میل می‌گوید جدایی پوچه از تاتنهام زمانی رخ خواهد داد که خود پوچه تصمیم به چنین کاری بگیرد. این در حالی است که از رئال مادرید و منچستریونایتد و همینطور پاری سن ژرمن باشگاه سابق او به عنوان گزینه‌های احتمالی این سرمربی آرژانتینی یاد شده است.

 

دیدگاه‌ها