کد خبر : 1644068 | 26 مهر 1398 ساعت 12:20 | 43.4K بازدید | 0 دیدگاه

دعوای فیفا20 و PES با نقش‌آفرینی فرانک ریبری

فرانک ریبری، ستاره فرانسوی کهنه‌کار فیورنتینا می‌گوید از نحوه ترسیم قیافه خود در بازی کامپیوتری فیفا20 رضایت ندارد.

دعوای فیفا20 و PES با نقش‌آفرینی فرانک ریبری

به گزارش "ورزش سه"، فرانک ریبری، ستاره کهنه‌کار فرانسوی که بعد از سالها درخشش در بایرن مونیخ از شروع فصل جاری در فیورنتینا بازی می‌کند می‌گوید بعد از انتشار بازی کامپیوتری فیفا20 این بازی را با فرزندانش بازی کرده ولی از نحوه ترسیم قیافه خود در این بازی ناراضی است.

 

فرانک ریبری که می‌گوید از دیدن قیافه خود در این بازی شوکه شده برای اشاره طنز به این موضوع از شبکه اجتماعی توییتر استفاده کرده است.

 

ریبری در اکانت خود در این شبکه اجتماعی نوشت:" همین چند وقت پیش با بچه‌هایم فیفا20 بازی کردم. هی ای‌ای اسپورتز ... این طرف کیست؟".

 

1444071

 

حریف بازی فیفا، یعنی PES هم از این فرصت نهایت استفاده را برده و با انتشار تصویری از بازی خود که پیش از فیفا20 منتشر شده، مدعی شد قیافه ریبری در بازی این شرکت به مراتب بهتر از تصویر او در فیفا20 است. PES با انتشار توییتی بالای عکس ریبری در این بازی نوشت:" هی فرانک، می‌دانی این طرف کیست؟".

 

1444070

 

یکی از دلایل اصلی تفاوت کیفیت تصویر ریبری در این دو بازی این است که PES2020 با سری آ قراردادی رسمی امضا کرده و لایسنس رسمی این لیگ را بدست آورده. با توجه به دریافت این لایسنس و بدست نیاوردن حقوق رسمی از لیگهای دیگر، طراحان PES زمان بیشتری برای پرداخت به جزئیات گرافیکی صورت ستاره‌هایی مثل فرانک رییری داشته‌اند.

 

دیدگاه‌ها