کد خبر : 1644073 | 26 مهر 1398 ساعت 13:10 | 22.8K بازدید | 0 دیدگاه

یونایتد مقابل لیورپول دفاع نکند، ویران می‌شود

جان بارنز، ستاره سابق لیورپول می‌گوید یونایتد اگر در بازی یکشنبه دو تیم رو به دفاع نیاورد در مقابل شاگردان یورگن کلوپ شکست سختی را پذیرا خواهد شد.

یونایتد مقابل لیورپول دفاع نکند، ویران می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، جان بارنز، ستاره سابق و اسطوره باشگاه لیورپول در آستانه دیدار روز یکشنبه این تیم مقابل منچستریونایتد در لیگ برتر به اوله گنار سولسشر، سرمربی شیاطین سرخ هشدار داد که اگر بخواهد در این بازی از بستن فضاهای دفاعی خود خودداری کرده و پا به پای تیم کلوپ بازی کند توسط قدرت لیورپول ویران خواهد شد. بارنز به سولسشر پیشنهاد داد از مدل ژوزه مورینیو دنباله‌روی کند.

 

1443175

 

بارنز در گفتگو با ایونینگ استاندارد گفت:" اگر منچستریونایتد با هدایت سولسشر بخواهد یک بازی با فضاهای باز و هیجان‌انگیز انجام بدهد به نظر من توسط لیورپول یورگن کلوپ ویران خواهد شد".

 

1438809

 

این اسطوره لیورپول در ادامه گفت:" تیمی که بخواهد پا به پای این لیورپول بازی کند و فضاها را باز نگه دارد .... حتی منچسترسیتی هم وقتی با لیورپول بازی دارد سبک کارش را بر اساس قدرت این تیم تنظیم می‌کند، پس اگر یونایتد بگوید ما تیم میزبان هستیم و باید یک بازی هجومی و پرهیجان انجام بدهیم به نظر من که لیورپول به راحتی پیروز خواهد شد".

 

 

دیدگاه‌ها