کد خبر : 1644078 | 26 مهر 1398 ساعت 13:38 | 40.1K بازدید | 0 دیدگاه

باید در ۹۰ دقیقه کار را تمام می‌ کردیم

عارف غلامی: بازهم از بنیادی‌فر عذرخواهی می کنم

مدافع تیم فوتبال استقلال می‌گوید تیمش باید خیلی زودتر فجر را شکست می‌داد و نباید کار به وقت‌های اضافه کشیده می‌شد.

عارف غلامی در مورد بازی شب گذشته استقلال برابر فجرسپاسی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به ورزش سه گفت: به نظر من بازی خوبی انجام دادیم و در ۹۰ دقیقه بارها دروازه حریف را تهدید کردیم. خودتان دیدید دو توپ در ۹۰ دقیقه به تیر دروازه زدیم و بارها از چند قدمی دروازه موفق نشدیم دروازه را باز کنیم.

 

او ادامه داد: به نظر من صد درصد در ۹۰ دقیقه باید کار را تمام می‌کردیم و نباید کار به وقت‌های اضافه کشیده می شد اما خدا را شکر که توانستیم پیروز شویم. خودتان می بینید که تیم ما دارد شکل می‌گیرد و مطمئن باشید هفته به هفته شرایط بهتری پیدا می کنیم و می توانیم نتایج بهتری کسب کنیم.

 

 

مدافع استقلال در مورد اینکه در بازی با سایپا در هفته هفتم لیگ برتر به دلیل محرومیت نمی تواند بازی کند هم گفت: من قبول دارم که در دربی کار درستی انجام ندادم و بالاخره جوان هستم و همانطور که شب گذشته هم گفتم باز هم از آقای بنیادی فرد بابت رفتاری که روی نیمکت انجام دادم عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم ایشان من را ببخشند.

 

عارف غلامی در پایان گفت: در دورانی که فوتبال بازی می کنم اولین بار است که به تصمیم داور اعتراض کرده و امیدوارم  که کمیته انضباطی و کمیته استیناف یک جلسه محرومیت من را به حالت تعلیق در بیاورند تا بتوانم در این موقعیت حساس به استقلال کمک کنم. من هم قول می‌دهم که دیگر رفتارهای این چنینی از من سر نزند و در آرامش فقط به فکر موفقیت تیم باشم.

دیدگاه‌ها