کد خبر : 1644101 | 26 مهر 1398 ساعت 16:28 | 48.3K بازدید | 0 دیدگاه

با حذف آخرین نماینده شیراز؛

فینال حذفی دیگر تیم میزبان ندارد

ورزشگاه پارس شیراز در دیدار فینال جام حذفی میزبان دو تیم غیر شیرازی خواهد بود.

فینال حذفی دیگر تیم میزبان ندارد

به گزارش ورزش سه، با تصمیم سازمان لیگ، ورزشگاه میزبان دیدار فینال جام حذفی از خرمشهر به شیراز تغییر کرد و استادیوم پارس شیراز به عنوان محل برگزاری دیدار نهایی این جام انتخاب شد.

 

از همین رو، تیم های شیرازی امیدوار بودند که با رسیدن به مرحله نهایی، بتوانند از امتیاز ارزشمند میزبانی در دیدار پایانی استفاده کنند و به قهرمانی جام حذفی برسند. 

 

یکی از تیم های شیرازی حاضر در این تورنمنت یعنی قشقایی شیراز، در همان مرحله یک شانزدهم نهایی به صنعت نفت آبادان باخت و خیلی زود با جام حذفی خداحافظی کرد. از اینجا به بعد، تنها امید استان فارس و شهر شیراز، طلایی پوشان فجر سپاسی بودند.

 

تیم فجر در بازی دشوار مرحله یک شانزدهم نهایی به سلامت عبور کرد و توانست حریف لیگ برتری خود یعنی فولاد خوزستان را در ضربات پنالتی حذف کند. بعد از این برد مهم، قرعه کشی جام حذفی مشخص کرد که تیم داوود مهابادی در مرحله یک هشتم نیز قرعه سختی در پیش دارد و باید در تهران به مصاف استقلال برود.

 

دیدار با استقلال برای فجری ها بیش از 100 دقیقه مقاومت به همراه داشت اما سرانجام ضربه وریا غفوری قفل دروازه سعید جلالی راد را گشود و دو گل دیگر نیز رویای فجر سپاسی را نقش برآب کرد. بدین ترتیب، پرونده حضور تیم های شیرازی در جام حذفی امسال بسته شد و دیدار نهایی در ورزشگاه پارس شیراز، بین دو تیمی برگزار خواهد شد که هیچ کدام شیرازی نیستند.

دیدگاه‌ها