کد خبر : 1644110 | 26 مهر 1398 ساعت 17:16 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

جیسون مک آتیر:

روبرتو فیرمینو مسی لیورپول است

هافبک سابق باشگاه لیورپول ضمن تمجید از روبرتو فیرمینو او را با لیونل مسی مقایسه کرد.

روبرتو فیرمینو مسی لیورپول است

به گزارش "ورزش سه"، روبرتو فیرمینو تابستان 2015 از هوفن هایم به لیورپول پیوست و در این مدت توانسته در 200 بازی 68 گل برای قرمزها به ثمر برساند. مثلث او، محمد صلاح و سادیو مانه یک مثلث مخوف و ترسناک برای تمام تیم های اروپاست و هیچ تیمی دوست ندارد برابر این سه مهاجم قرار بگیرد. فیرمینو در 28 سالگی حالا یک بازیکن ثابت در تیم ملی برزیل نیز محسوب می شود و غیبت او در ترکیب سلسائو و لیورپول کاملا به چشم می آید.

 

 

1444129

 

 

جیسون مک آتیر هافبک لیورپول که بین سال های 1995 تا 1999 برای این تیم بازی می کرد، در تمجید از فیرمینو گفت:« در میان شماره 9 های فعلی دنیا بدون شک روبرتو فیرمینو یکی از بهترین هاست. برندان راجرز وقتی سرمربی لیورپول بود، راه استفاده از فیرمینو را بلد نبود و بیشتر او را به سمت چپ متمایل می کرد ولی با ورود یورگن کلوپ و تغییر سیستم به 3-4-3، فضا برای فیرمینو مهیا شد. لیورپول حالا خط هافبکی خلاق و سختکوش و خط حمله ای انفجاری و ترسناک دارد.»

 

مک آتیر ادامه داد:« محمد صلاح و سادیو مانه فوق العاده اند ولی آنها به یک بازیکن خلاق نیاز داشتند تا همه چیز را در خط حمله نظم دهد و فیرمینو چنین بازیکنی است. او همان نقشی را دارد که مسی در بارسلونا ایفا می کند. از نظر من، فیرمینو لیونل مسی لیورپول است و به همان تعیین کنندگی.

فیرمینو در سوپرکاپ اروپا برابر چلسی در نیمه دوم وارد زمین شد و همه شاهد تاثیرگذاری او بودند. فیرمینو روند بازی را عوض کرد و باید بگویم که بدون او لیورپول یک تیم متفاوت است.»

 

 

 

دیدگاه‌ها