کد خبر : 1644168 | 27 مهر 1398 ساعت 09:20 | 76.9K بازدید | 0 دیدگاه

باتیستوتا: به دکترم التماس می‌کردم پاهایم را قطع کند

گابریل باتیستوتا، ستاره آرژانتینی سابق تیم‌های فیورنتینا و رم، در مصاحبه‌ای پیرامون وضعیت مصدومیت خود و سختی‌هایی که در این راه کشیده است، صحبت کرد.

باتیستوتا: به دکترم التماس می‌کردم پاهایم را قطع کند

به گزارش "ورزش سه"، گابریل باتیستوتا نماد باشگاه فیورنتینا محسوب می شود. این ستاره آرژانتینی سابق دنیای فوتبال بیش از ۳۵۰ گل برای باشگاه های مختلف و تیم ملی کشورش به ثمر رسانده است. او که طی سال های اخیر با یک مصدومیت عجیب از ناحیه مچ پا دست و پنجه نرم می کرد، حالا تحت عمل جراحی قرار گرفته و امیدوار است که بتواند به حالت عادی بازگردد.


باتیستوتا درباره این مصدومیت خود و شرایط سختی که برای او به همراه داشته، صحبت کرده است. او گفت:" میزان درد من به حدی رسیده بود که از یکی از پزشکان درخواست کردم پاهایم را قطع کند. من به دنبال راه های بسیار زیادی برای درمان پای مصدوم خود بوده‌ام اما عمل جراحی تنها راهی بود که نزدیک به شش یا هفت ماه در جستجوی انجام آن بودم.
من ۴۰ روز بعد آتل پایم را باز خواهد کرد و آن موقع مشخص خواهد شد که آیا من می توانم به حالت عادی باز گردم یا باید دوباره این درد را تحمل کنم."

 

1435098


باتیستوتا در ادامه گفت:" هنگامی که از فوتبال خداحافظی کردم، متوجه شدم که مچ پاهایم خرد شده است. استخوان های من وزن ۸۷ کیلوگرمی من را تحمل می کردند و همین موضوع باعث شده بود که حتی راه رفتن هم برایم دردناک باشد. مارکو فان باستن نیز همین مشکل من را در مقطعی داشت؛ موضوعی که باعث شد او فوتبالش را در ۲۸ سالگی به پایان برساند. 
من بعضی روزها که از تخت خوابم بلند می شدم از شدت درد فریاد می زدم و می گفتم که این وضعیت نمی‌تواند ادامه پیدا کند. در مقطعی تا حدی احساس درد می کردم که به پزشک خود التماس کردم که پاهایم را قطع کند."


با وجود این که باتیستوتا حدود ۱۵ سال است که از دنیای فوتبال خداحافظی کرده اما ترجیح داده که به دور از این حرفه باشد و تا کنون در هیچ عرصه مدیریتی یا مربی گری فعالیت نکرده است.

 

دیدگاه‌ها