کد خبر : 1644196 | 27 مهر 1398 ساعت 12:58 | 21.3K بازدید | 0 دیدگاه

پپ: موقع درست کردن املت باید بازیکنانم را ببینم!

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی، نسبت به بازی های فشرده تیمش در هفته های آینده اعتراض کرد.

پپ: موقع درست کردن املت باید بازیکنانم را ببینم!

به گزارش "ورزش سه"، از سری مسابقات هفته نهم لیگ برتر انگلیس، امشب منچستر سیتی در یک دیدار بسیار حساس مهمان کریستال پالاس رده ششمی خواهد بود.
شاگردان پپ گواردیولا که با هشت امتیاز کمتر نسبت به لیورپول در رتبه دوم جدول قرار دارند، طی یک هفته آینده بازی های بسیار فشرده و سختی را پیش روی خود خواهند داشت. آن ها علاوه بر بازی امشب، باید روز سه شنبه در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا به مصاف آتالانتا بروند. همچنین بعد از بازی مقابل آتالانتا آن ها چند روز بعد در هفته دهم لیگ برتر به مصاف استون‌ویلا خواهند رفت. این دیدارهای فشرده باعث شده که صدای اعتراض پپ گواردیولا،سرمربی منچسترسیتی، بلند شود.

 

او در این باره گفت:" بازیکنانم باید درون یخچال نگهداری شوند. باور کنید که من شوخی نمی کنم. من به آن ها گفته ام که به خانه بروند، در یخچال را باز کنند و برای ۴۸ ساعت خود را درون آن نگه دارد. من به بازیکنانم گفتم بعد از این که این کار را انجام دادند، آن ها را ۴۸ ساعت بعد در ورزشگاه اتحاد خواهم دید.
به جز این کار راه دیگری وجود ندارد اما شاید وقتی که در یخچال را برای درست کردن املت باز می کنم، بتوانم آن لحظه با بازیکنانم نیز صحبتی داشته باشم.
این برای اولین بار از زمان حضور من در اینجا است که این اتفاق رخ می‌دهد. ما باید روز ۳۱ دسامبر به مصاف لیورپول برویم و ۴۸ ساعت بعد در تاریخ ۲ ژانویه در مقابل برنلی قرار بگیریم."

 

1438508


یورگن کلوپ و تیمش در آخرین لحظات فصل گذشته جام لیگ برتر را تقدیم به گواردیولا و تیمش کردند. آن ها اما امسال کار را بسیار پر قدرت آغاز کرده‌اند و امید زیادی به قهرمانی در فصل جدید لیگ برتر دارند؛ موضوعی که کار را برای پپ گواردیولا و تیمش از همین ابتدا بسیار دشوار کرده است. او در ادامه گفت:" روزهای بسیار سختی را پشت سر می گذاریم. در بعضی بازی ها می توانستیم با پیروزی از زمین خارج شویم اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و اشتباهات زیاد ما را تنبیه کرد. با این وجود ما سعی می کنیم در ادامه فصل بهتر و بهتر شویم.


از فردا و بعد از آن در بازی لیگ قهرمانان اروپا مقابل آتالانتا تلاش می‌کنیم که یک قدم باور نکردنی رو به جلو برداریم. در ماه فوریه نیز اکثر بازیکنان مصدوم تیم باز خواهند گشت که این موضوع بسیار حیاتی و مهم برای ما خواهد بود."

دیدگاه‌ها