کد خبر : 1644239 | 27 مهر 1398 ساعت 16:50 | 23.9K بازدید | 0 دیدگاه

گریزمان: حرف‌های بیشتری از MSG خواهید شنید

ستاره فرانسوی بارسا امروز در برتری 0-3 بر ایبار، چهارمین گلش را برای این تیم به ثمر رساند و یک پاس گل نیز به لیونل مسی داد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دقایقی پیش موفق شد در زمین ایبار با سه گل پیروز شود و موقتا به صدر جدول لالیگا برسد. گریزمان، مسی و سوارز زنندگان سه گل بارسا در این بازی بودند و بالاخره پای ستاره فرانسوی بارسا در یک بازی بیرون خانه به گلزنی باز شد.

 

 

1444278

 

 

گریزمان در پایان بازی گفت:« خوشحالم چرا که این سه امتیاز بسیار مهم بود. پس از وقفه بازی های ملی همیشه کسب پیروزی دشوار است و خیلی از بازیکنان سفرهای طولانی داشتند و خسته بودند. می دانستیم ایبار در زمین خودش فشار می آورد ولی بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتیم. موقعیت های زیادی داشتیم و به شایستگی پیروز شدیم. حالا باید به لیگ قهرمانان و بازی با اسلاویا فکر کنیم.»

 

گریزمان در مورد گلزنی مثلث MSG گفت:«در این مدت روزهای خوب و بدی در بارسا داشتم ولی باید توجه داشت که تازه به بارسا پیوسته ام و به تدریج به درک بهتری از مسی و سوارز خواهم رسید. هر چه بیشتر بازی کنم، شرایطم بهتر خواهد شد و در بازی های بعدی درخشش بیشتری از این مثلث خواهید دید.»

 

 

 

 

دیدگاه‌ها