کد خبر : 1644253 | 27 مهر 1398 ساعت 17:40 | 39.6K بازدید | 0 دیدگاه

تشویق یکپارچه ستاره هلندی بارسا در ورزشگاه ایبار!

نمایش فوق العاده فرانکی دی یونگ در زمین ایبار باعث شد تا هواداران ایبار هنگام تعویض او یکپارچه شروع به تشویق وی کنند.

تشویق یکپارچه ستاره هلندی بارسا در ورزشگاه ایبار!

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، بارسلونا امروز در ورزشگاه ایپوروئا به لطف درخشش مثلث مسی، سوارز و گریزمان و گلزنی این سه بازیکن پیروز شد اما فرانکی دی یونگ ستاره هلندی جدید بارسا نیز نقش مهمی در کسب این پیروزی داشت. بازی امروز بدون شک بهترین نمایش دی یونگ برای آبی اناری ها بود. ستاره ای که زمستان گذشته و با اصرار فراوان مسئولان بارسا به خدمت گرفته شد؛ در حالی که چیزی تا انتقال به پی اس جی فاصله نداشت.

 

 

1444312

 

 

دی یونگ که از همان شروع فصل در ترکیب ثابت بارسا قرار گرفته و باعث نیمکت نشینی راکیتیچ شده، امروز رهبر خط میانی تیمش بود و بارها با نظم دادن به حرکات تیمش و نیز توپ گیری های مناسب، کمک کرد تا حملات بارسا روی دروازه ایبار ادامه دار باشد. میانه زمین به لطف بازی خوانی عالی دی یونگ در اختیار بارسا بود و زمانی که دقیقه 79 جای خود را به راکیتیچ داد، مورد تشویق گسترده هواداران میزبان قرار گرفت. ایباری ها ایستاده دی یونگ را تشویق کردند تا روزی به یادماندنی برای وی به ثبت برسد.

دی یونگ در این فصل 11 بازی برای بارسا انجام داده است؛ 9 بازی در لالیگا و دو بازی نیز در لیگ قهرمانان. با او بارسا تا سال ها خط میانی خود را بیمه شده می بیند.

 

دیدگاه‌ها