کد خبر : 1644257 | 27 مهر 1398 ساعت 17:58 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

ضیافت شام پادشاه بحرین برای ملی پوشان

ناصر بن حمد: شکست ایران موفقیت بزرگی بود

در پی برتری مقابل ایران در منامه سران کشور بحرین ضیافت شامی برای مربی پرتغالی و اعضای تیم ملی برپا کردند.

ناصر بن حمد: شکست ایران موفقیت بزرگی بود

به گزارش "ورزش سه"، در این ضیافت که سران زیادی حضور داشتند ناصر بن حمد آل خلیفه نماینده پادشاه در امور ورزش و جوانان عنوان کرد مسیر تیم ملی بحرین در مقدماتی جام جهانی عالی و متفاوت بود. گرفتن هفت امتیاز در سه بازی نشان می دهد این تیم در مسیر درستی گام برداشته و می تواند عملکرد مطلوب خود را ادامه دهد. این شاهزاده بحرینی در ادامه پیام تبریک پادشاه حمد بن عیسی را نیز به اعضای تیم ملی انتقال داد و از نمایش برتر آنها مقابل ایران تشکر کرد.


در این جلسه که رئیس و اعضای فدراسیون همین طور ملی پوشان بحرین حضور داشتند وزیر ورزش و جوانان این کشور نیز سخنرانی کرد اما بیشتر زمان نشست را نماینده پادشاه در دست گرفت و مدعی شد در سه بازی گذشته ملی پوشان باعث روسفیدی این کشور در مقدماتی جام جهانی و گروه دشوار قرار گرفته است.


ناصر بن حمد آل خلیفه گفت:« عملکرد تیم ملی عالی بود و هر هفت امتیاز با استحقاق به دست آمده است به خصوص مقابل ایران که نمایش آبرومندانه تری هم داشت. ما به شما و توانایی های این تیم اعتقاد داریم و امیدواریم با این روند بتوانیم موفقیت های بزرگی را جشن بگیریم».


از طرفی شیخ سلمان بن خلیفه هم از این حمایت ها تشکر کرد و مدعی شد تمام اعضای تیم ملی با علم به این حمایت ها عزم خود را جزم کردند تا بتوانند کار بزرگی برای فوتبال بحرین رقم بزنند. شکست دادن ایران به عنوان یکی از بزرگ ترین تیم های فوتبال آسیا کار آسانی نبود و نشان داد بازیکنان تیم ملی بحرین از چه قابلیت هایی برخوردار هستند.

 

دیدگاه‌ها