کد خبر : 1644259 | 27 مهر 1398 ساعت 18:07 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

نفت - شاهین؛ دومین تجربه مربیگری کریمیان

شاهین شهرداری بوشهر با هدایت مهرداد کریمیان به مصاف تیم نفت مسجد سلیمان می رود. مسابقه ای که روز دوشنبه در استادیوم شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان برگزار می شود.

نفت - شاهین؛ دومین تجربه مربیگری کریمیان

به گزارش "ورزش سه"، بعد از استعفای عبدالله ویسی باشگاه در تلاش برای انتخاب سرمربی جدید است و تا کنون با دو گزینه به صورت جدی مذاکره کرده که یکی ازاین گزینه ها مهدی پاشازاده، سرمربی شهرداری ماهشهر است. تیمی که در لیگ 2 حضور دارد اما هنوز مذاکرات منجر به قرارداد نشده است و هم چنان مهرداد کریمیان تیم را تمرین می دهد. شاهین با این مربی جوان سایپا را در جام حذفی شکست داد و بعد از این برد برخی از کارشناسان فوتبال در بوشهر خواستار حمایت از این مربی بومی شده اند. هیچ بعید نیست در صورتی که شاهین در مصاف با نفت مسجد سلیمان نتیجه خوبی بگیرد، مهرداد کریمیان در سمت خود ابقاء شود و حکم سرمربیگری موقت او به دایمی تبدیل شود.

 

به نظر می رسد مربی جدید تیم شاهین بوشهر بعد از بازی این تیم در برابر نفت مسجد سلیمان مشخص خواهد شد. هر چند در این دیدار احتمال نتیجه گیری تیم شاهین کم است به این دلیل که در خانه تیمی به نام نفت مسجد سلیمان به میدان می رود که در آخرین بازی شهر خودرو را در مشهد و در جام حذفی شکست داد.

دیدگاه‌ها