کد خبر : 1644277 | 27 مهر 1398 ساعت 19:21 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

چلسی 1 - 0 نیوکاسل؛ تیم لمپارد در مسیر پیشرفت

چلسی در دیداری دشوار موفق شد با یک گل نیوکاسل را مغلوب کند.

چلسی 1 - 0 نیوکاسل؛ تیم لمپارد در مسیر پیشرفت

به گزارش "ورزش سه"، آبی های لندن در ادامه روند رو به رشد هفته های اخیر، امروز در مقابل تیم سختکو و دفاعی نیوکاسل با تک گل دقیقه 73 مارکوس آلونسو به برتری دست یافته و روند موفق هفته های پیشین خود را استمرار بخشیدند.

 

اولین فرصت بازی در دقیقه 9 و برای نیوکاسل ایجاد شد اما ضربه والی ماکسیمین از گوشه محوطه راهی به دروازه چلسی نیافت. در دقیقه 16 و روی حرکت زیبای هودسون اودوی، چلسی می توانست به گل اول بازی دست یابد اما ضربه سر ویلیان به بیرون رفت.

 

دقایقی بعد و باز هم روی پاس اودوی، چلسی باز هم صاحب موقعیت گلزنی شد اما این بار ضربه مونت از درون محوطه با عکس العمل دوبراوکا دفع شد.

 

1444356

 

در اواسط نیمه اول و روی ارسال ماکسیمین، جوئلینتون در محوطه جریمه چلسی صاحب بخت گلزنی شد اما ضربه سر او راهی به دروازه نیافت.

 

در دقیقه 42 مارکوس آلونسو در محوطه جریمه نیوکاسل صاحب موقعیت شد اما ضربه سر او با مهار دوبراوکا همراه گشت تا نیمه نخست کم افت و خیز با تساوی بدون گل به اتمام برسد.

 

بعد از گذشت دقایقی از نیمه دوم چلسی دوباره بر جریان بازی مسلط شد و در دقیقه 55 تا آستانه زدن گل اول نیز پیش رفت، اما ضربه سر آبراهام روی ارسال ویلیان با بدشانسی به دیرک دروازه نیوکاسل برخورد کرد.

 

دقایقی بعد و روی همکاری بازیکنان چلسی، آسپلیکوئتا می توانست موقعیت سازی کند اما ارسال خوب او با حضور به موقع شار قطع شد. در دقیقه 68 پولیشیچ در دهانه دروازه صاحب بهترین فرصت برای زدن گل اول چلسی شد اما دوبراوکا با عکس العملی زیبا مانع باز شدن دروازه شد.

 

اما در دقیقه 73 چلسی به گل اول دست یافت. پاس عرضی هودسون اودوی با ضربه زمینی و دقیق مارکوس آلونسو همراه شده و چلسی از نیوکاسل پیش افتاد.

 

1444358

 

دقایقی بعد چلسی تا آستانه زدن گل دوم نیز پیش رفت اما یدلین در آخرین لحظه با حضور به موقع خود مانع گلزنی تامی آبراهام شد.

 

در دقیقه 83 و روی ارسال ماکیسیمین، نیوکاسل می توانست به گل تساوی دست یابد اما ضربه والی ویلمز از بالای دروازه چلسی به بیرون رفت.

 

در دقیقه 89 کلارک می توانست گل تساوی را برای نیوکاسل به ثمر برساند اما ضربه سر او نیز از بالای دروازه راهی بیرون زمین شد تا در نهایت چلسی با تک گل مارکوس آلونسو موفق به غلبه بر نیوکاسل شود.

دیدگاه‌ها