کد خبر : 1644346 | 28 مهر 1398 ساعت 09:08 | 30.9K بازدید | 0 دیدگاه

اولین حضور ایرانی ها در تیم منتخب QSL

امشب پرونده این هفته از رقابت های لیگ ستارگان قطر در حالی با یک بازی معوقه بسته می شود که پیش بینی ها از حضور دو ستاره ایرانی در تیم منتخب هفته حکایت دارد.

اولین حضور ایرانی ها در تیم منتخب QSL

به گزارش "ورزش سه"، توفان ستاره های ایرانی شاغل در لیگ ستارگان بعد از بازی های ملی هفته گذشته باعث شد تا السیلیه به سه امتیاز شیرین برابر الوکره برسد ضمن این که الشحانیه هم در جدال حیثیتی برابر الاهلی با یک امتیاز طلایی زمین بازی را ترک کند.


امتیازاتی که هر دو تیم با دبل ستاره های ایرانی خود یعنی کریم انصاری فرد و رامین رضائیان به دست آوردند تا همین عملکرد درخشان باعث شود هر دو ملی پوش ایران از شانس بالایی برای قرار گرفتن در تیم منتخب هفته QSL برخوردار باشند. روزنامه استاد الدوحه در گزارش های خود از این دو بازی هم انصاری فرد و هم رامین رضائیان را بهترین بازیکن زمین قلمداد کرد تا با این تعاریف آنها تنها یک گام با تیم منتخب فاصله داشته باشند.


در شرایطی که امشب در بازی العربی با الغرافه، مرتضی پورعلی گنجی دیگر لژیونر ملی پوش ایرانی از شانس کمی به خاطر مصدومیت برای حضور در میدان برخوردار است به احتمال فراوان فردا علاقمندان به ستاره های ایرانی شاهد حضور انصاری فرد و رضائیان در تیم منتخب لیگ ستارگان برای اولین بار در این فصل خواهند بود.

دیدگاه‌ها