کد خبر : 1644288 | 27 مهر 1398 ساعت 20:21 | 23.3K بازدید | 0 دیدگاه

کریم در رده دوم برترین گلزنان لیگ ستارگان؛

انصاری‌فرد مثل تیم ملی در قطر درخشید

ستاره ایرانی السیلیه نقش پُر رنگی در جریان برتری تیمش برابر الوکره داشت.

انصاری‌فرد مثل تیم ملی در قطر درخشید

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دو مسابقه ابتدایی هفته هفتم لیگ ستارگان قطر، تیم السیلیه که مثل همه بازی‌های این فصل کریم انصاری‌فرد را به‌عنوان مهاجم نوک در ترکیب داشت، از ساعت ۱۷:۵۵ امشب در استادیوم حمد بن خلیفه مقابل الوکره رده هفتمی قرار گرفت.

 

السیلیه که به دلیل هم‌امتیازی با الوکره به دنبال برتری در این مسابقه خانگی بود، در دقیقه ۲۷ با پاس در عمق مبارک بوصوفه به کریم انصاری‌فرد و دو سر توپ چشم‌نواز او، با شوت زمینی ملی پوش ایرانی خود به گل رسید ولی قبل از پایان نیمه اول عمر علی با گلزنی از روی نقطه پنالتی کا را به تساوی کشاند.

 

در نیمه دوم باز هم السیلیه بود که نمایش هجومی‌تری ارائه داد و موفق شد در دقیقه ۵۵ روی حرکت سریع مشعل الشمری از جناح راست زمین و پاس در عرض او، با ضربه بغل پای تمام کننده انصاری‌فرد گل دوم را بزند و برای دومین بار مقابل الوکره پیش بیفتد.

 

1444369

 

در دقیقه ۶۸ شوت بلند خلیفه ابوبکر، دروازه‌بان السیلیه و دفع اشتباه مدافع الوکره روی سر کریم انصاری‌فرد موجب شد تا مشعل الشمری در موقعیت گلزنی قرار بگیرد و با ضربه چیپ تماشایی دروازه را باز کند تا در نهایت السیلیه در این مسابقه خانگی به برتری ۳ بر یک برسد و با ۱۰ امتیاز موقتا به رده ششم جدول لیگ ستارگان قطر صعود کند.

 

کریم انصاری‌فرد که در مسابقه تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی برابر کامبوج موفق به زدن ۴ گل شده بود، در بازگشت به قطر و با درخشش در مسابقه امروز السیلیه مقابل الوکره تعداد گل‌های این فصل خود را به عدد ۵ رساند و در رده دوم برترین گلزنان لیگ ستارگان قرار گرفت.

دیدگاه‌ها