کد خبر : 1644427 | 28 مهر 1398 ساعت 13:35 | 27.1K بازدید | 0 دیدگاه

وقتی وی ای آر در لیگ برتر دردسر ساز می شود(عکس)

در جریان بازی دیشب بین دو تیم تاتنهام و واتفورد یک اتفاق عجیب رخ داد و اختلاف پیش آمده بین تابلو وی آی آر و نتیجه بازی مشکل ساز شد.

به گزارش "ورزش سه"، دیروز از سری مسابقات هفته نهم لیگ برتر انگلیس، تاتنهام پذیرایی واتفورد رده بیستمی بود. شاگردان مائوریسیو پوچتینو در این دیدار نیز نتوانستند به روند نتایج ضعیف خود پایان دهند و در نهایت با نتیجه 1-1 مقابل واتفورد قعر جدولی متوقف شدند.


در این دیدار یک اتفاق عجیب رخ داد. در حالی که بازی با تک گل عبدالایه دوکوره به سود واتفورد پیگیری می شد، یک صحنه مشکوک درون محوطه تاتنهام رخ داد. یان فرتونگن، مدافع بلژیکی تاتنهام، بر اثر یک درگیری با جرارد دلوفئو، این بازیکن را سرنگون کرد؛ اتفاقی که با اعتراض شدید واتفوردی ها همراه بود و آن ها معتقد بودند که روی دلوفئو خطای پنالتی اتفاق افتاده است. در نهایت پس از این اتفاقات وی ای آر وارد شد و تایید کرد که هیچ خطایی روی دلوفئو انجام نشده است.  پس از این صحنه نیز، بازیکنان تاتنهام روی یک صحنه مشکوک به خطای هند و در دقیقه 86 توسط دله آلی به گل تساوی دست یافتند.


نکته عجیب اما پس از به ثمر رسیدن گل تاتنهام رخ داد؛ جایی که با صلاحدید کریس کاوانا، داور این دیدار، از وی ای آر برای تایید گل تاتنهام استفاده شد و با وجود این که داور مسابقه صحت گل تاتنهام را تایید کرده بود و تابلو ورزشگاه نیز نتیجه 1-1 را اعلام کرده بود اما اسکوربورد وی آی آر پیغام " گل مردود است" را به نماش گذاشت. موضوعی که باعث اعتراض واتفوردی ها نسبت به گل تاتنهام شد اما در نهایت کاوانا تصمیم خود را تغییر نداد و بازی با نتیجه 1-1 خاتمه یافت. بعد از این دیدار نیز صحبت ها و اعتراضات زیادی نسبت به این موضوع مطرح شد؛ تا جایی که شرکت تامین کننده تجهیزات سیستم وی ای آر بابت این موضوع از هواداران دو تیم تاتنهام و واتفورد عذر خواهی کرد. در بیانیه این شرکت آمده است:" ما در حال یافتن علت رخ دادن این مشکل هستیم و اقداماتی را در راستای عدم تکرار این مشکل انجام خواهیم داد. با این وجود از هواداران دو تیم تاتنهام و واتفورد بابت رخ دادن این موضوع عذر خواهی می کنیم."

 

1444557

 

1444558

 

1444559

 

1444560

 

دیدگاه‌ها