کد خبر : 1644440 | 28 مهر 1398 ساعت 13:30 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

گاسکوئین: یک سال جهنمی را سپری کردم

پل گاسکوئین، ستاره سابق فوتبال انگلیس، اعلام کرد پیش از اینکه از اتهام تجاوز جنسی تبرئه شود، یک سال بسیار بد را پشت سر گذاشته است.

گاسکوئین: یک سال جهنمی را سپری کردم

به گزارش "ورزش سه"، گاسکوئین متهم بود که در تابستان 2018، در یک وسیله نقلیه عمومی، یک مسافر را به زور بوسیده است. اما در دادگاهی که چند روز قبل برگزار شد، گاسکوئین از اتهام تجاوز تبرئه شد.

او به خبرنگاران گفت:" سال گذشته یک کابوس بود. من قبلا هم به دردسر افتاده بودم اما نه اینطور. نگران بودم که وقتی در خیابان راه می روم، مردم به من توهین کنند یا مانع نزدیک شدن من به کودکان شوند.

دلم نمی خواست اسمم در لیست متجاوزان جنسی باشد. این بدترین چیزی بود که تا به حال تجربه کرده بودم. هفته های پیش از دادگاه خیلی سخت بود اما من باید قوی می ماندم.

 

1370746

 

اگر این کار را یک نفر دیگر انجام داده بود، دادگاهی نمی شد. من دیگر پذیرفته ام که خیلی ها من را دوست ندارند. نیازی نیست که رفتارم را تغییر بدهم. امروز 6 نفر من را بوسیده اند. آیا این به آن معنی است که به من تجاوز جنسی شده؟"

گاسکوئین در دوران حرفه ای اش با حواشی زیادی دست به گریبان بود و در سال های اخیر هم به دلیل اعتیاد به الکل، بارها در مراکز درمانی بستری شد.

دیدگاه‌ها