کد خبر : 1644479 | 28 مهر 1398 ساعت 16:55 | 33.1K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

این دی یونگ تماشایی؛ بارسا به هلندی خود می نازد

فرنکی دی یونگ، هافبک هلندی بارسلونا، در بازی مقابل ایبار نیز عملکردی درخشان داشت تا بیش از پیش توانایی های خود را به اثبات برساند.

این دی یونگ تماشایی؛ بارسا به هلندی خود می نازد

به گزارش "ورزش سه"، فرانکی دی یونگ پس از درخشش فصل گذشته در ترکیب آژاکس، تیم های زیادی را در تابستان خواهان خود می دید اما در نهایت این بارسلونا بود که توانست این ستاره هلندی را جذب کند و به نوعی در رقابت با تیم های منچستر سیتی و پاری سن ژرمن برای جذب این جوان هلندی پیروز شود.
دی یونگ این روزها در لباس آبی اناری بارسلونا نیز درخشان ظاهر شده است و هر روز بیشتر از قبل توانایی های خود را به اثبات می رساند.


این ستاره جوان هلندی به یک بازیکن بی جانشین در ترکیب تیم ارنستو والورده تبدیل شده است. دی یونگ حالا در همه بازی های سرنوشت ساز به یک بازیکن کلیدی برای بارسلونا تبدیل شده است.

 

 

1444299

 


روز شنبه دی یونگ 79 دقیقه در ترکیب بارسلونا مقابل ایبار حضور داشت و توانست عملکرد خوبی نیز در این بازی از خود ارائه دهد؛ همین عملکرد فوق العاده او باعث شد که هواداران حاضر در ورزشگاه ایبار این بازیکن را تشویق کنند. او پس از پایان بازی در این باره گفت:" شگفت انگیز بود. فقط می توانم از شما تشکر کنم."


دی یونگ که در دقیقه 79 جای خود را به راکیتیچ داد، در مدت زمان حضورش در زمین توانست به خوبی قدرت جنگندگی و رهبری خود را به رخ بکشد. 
به نظر می رسد که دی یونگ حالا کاملا خود را با شرایط فوتبال در اسپانیا منطبق کرده است. او در بازی مقابل ایبار 45 پاس از 50 پاس خود را به درستی به مقصد رساند و 8 توپ ربایی نیز از خود به ثبت رساند. دی یونگ همچنین در 58 درصد از دوئل های تک به تک موفق عمل کرد. 
والورده هم اکنون در پست هافبک تردید هایی برای انتخاب بین بازیکنانی نظیر بوسکتس، ملو، ویدال، روبرتو و آلنیا دارد اما با این همه تنها بازیکن بی جایگزین و بدون تردید در ترکیب بلوگرانو فرانکی دی یونگ هلندی محسوب می شود.

 

 

1444312

دیدگاه‌ها