کد خبر : 1644488 | 28 مهر 1398 ساعت 17:28 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

منچستر باید لیورپولی ها را با سکوت به خانه بفرستد

ریو فردیناند، مدافع سابق منچستریونایتد، در پستی اینستاگرامی به بازیکنان منچستر یونایتد برای دیدار امروز مقابل لیورپول روحیه داد.

منچستر باید لیورپولی ها را با سکوت به خانه بفرستد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امروز از ساعت 19:00 در یک دیدار حساس میزبان لیورپول خواهد بود. شیاطین سرخ این روزها شرایط خوبی را تجربه نمی‌کنند و تنها با ۹ امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول قرار دارند.

 

 

1402028

 


در سمت مقابل شاگردان یورگن کلوپ هر هشت بازی ابتدایی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته اند و با حداکثر امتیازات در صدر جدول لیگ برتر قرار دارند. 
ریو فردیناند، کاپیتان سابق منچستر یونایتد، در پستی اینستاگرامی درباره این دیدار صحبت کرد و به بازیکنان این تیم روحیه داد.

 

او در این پست خود نوشت:" به عنوان یک بازیکن که از یک تیم دیگر به باشگاه منچستریونایتد پیوستم، سریعا متوجه شدم که اهمیت این دیدار تا چه حدی است. شما نمی توانید در این دیدار شکست بخورید و باید تمام توان و انرژی خود را برای پیروزی به کار بگیرید. شما نباید به هواداران آن ها اجازه خوشحالی و فریاد زدن بدهید و باید آن ها را در سکوت محض به خانه بفرستید. اما برای رخ دادن این اتفاق لازم است که همه اعضای تیم به خود  باوری کامل برسند.
مطمئنا پس از پایان بازی بعضی از بازیکنان اذعان خواهند کرد که از میزان اهمیت این بازی مطلع نبوده اند. شکست خوردن جزو گزینه های منچستریونایتد در این بازی نیست هرچند که اختلاف جایگاه دو تیم در جدول استرس زیادی را به بازیکنان القا خواهد کرد."

دیدگاه‌ها