کد خبر : 1644490 | 28 مهر 1398 ساعت 17:29 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

نساجی هم مثل شهر خودرو راهش را پیدا می کند؛

مهاجری: مقابل تراکتور روی بازیکنانم ریسک می‌کنم

محمدرضا مهاجری می گوید، تیمش علیرغم اینکه در دو بازی گذشته شرایط خوبی نداشته، آماده بازی با تراکتور است.

مهاجری: مقابل تراکتور روی بازیکنانم ریسک می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با تراکتور در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنها پاسخ داد.

 

امیدوارم به برد خوبی مقابل تراکتور برسیم


در 2 بازی گذشته نتوانستیم نتایج خوبی کسب کنیم ولی در این مدت خوب تمرین کردیم و هر چه به بازی با تراکتور نزدیک‌تر شدیم کار تیمی‌ما بهتر شد و امیدوارم فردا مقابل خیل عظیم تماشاگرانمان که عاشقانه تیمشان را دوست دارند به برد خوبی برسیم.


نساجی هم مثل شهرخودرو راهش را پیدا می کند


جایگاه تراکتور می‌تواند از عملکرد این تیم دفاع کند و آنها هم بازیکن، مربی و مدیریت خوبی دارند و کار ما خیلی سخت است. من دوست دارم نساجی راهش را پیدا کند و امروز شهرخودرو هم راهش را پیدا کرده است. نساجی هم شایسته بهترین‌ها است و مردم این شهر با برد و باخت این تیم خوشحال و ناراحت می‌شوند. یک روز گفتم رسیدن به نساجی مثل ساختن مسجد در این شهر ثواب دارد و حالا هم مردم به این درک رسیده‌اند. امیدوارم مردم قائمشهر روزی ببینند که این تیم صاحب باشگاه، کمپ و زمین چمن خوب شده است.

 

فردا روی یکی دو بازیکن ریسک می کنم


همانطور که می دانید ما 3-4 مصدوم داریم اما مطمئن باشید تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم. الان باید تیمم را به سمتی ببرم که تراکتورسازی را شکست دهد. فردا هم احتمال دارد روی یکی دو بازیکن ریسک کنم چون خود این بچه‌ها حاضرند برای تیم شهرشان بازی کنند و شرایط ما را درک کرده‌اند.


صنیعی فر گفت چنین حرفی نزده است


خبرنگاری گفت ظاهراً صنیعی‌فر بعد از بازی گذشته در جمعی عنوان کرده که قاضی و کفشگری سن‌شان بالا است و من این نفرات را نمی‌خواهم، مهاجری در واکنش به این موضوع گفت: من احترام خاصی برای مالکین باشگاه قائل هستم و هر کسی شرح وظایفی دارد. در ابتدای فصل هم در مورد همه چیز با آنها صحبت کردم. آنها می‌توانند با یک نوشته من را برکنار کنند. اما باید بگویم این تیم با تفکر من بسته شده است. در مورد صحبت شما هم با آنها حرف زدم که این قضیه را رد کردند. اما اینکه می‌گویید سن بازیکنان بالا است باید بگویم الان سیدجلال حسینی، حدادی فر، اکبر صادقی و ... در لیگ برتر جزو بهترین‌ها هستند. من به کمک تک‌تک بازیکنانم نیاز دارم.

 

باید طوری رفتار کرد تا سال بعد هم بازیکن به نساجی بیاید


از زمانی که مسئولیت این تیم را قبول کردم فقط ناراحت یک چیز هستم و نگرانم که شرمنده این بازیکنان نشوم. نساجی سال‌های بعد هم در فوتبال ما هست ولی باید طوری رفتار شود که بازیکنان رغبت کنند به نساجی بیایند. این بازیکنان به من اطمینان کرده‌اند و من امیدوارم طوری رفتار شود که در سال‌های آتی هم بازیکنان دیگری به نساجی بیایند. اگر شما خبرنگاران خود را جای این بازیکنان بگذارید می‌دانید که کار سختی دارند چون به هر حال آنها قرارداد بسته و می‌خواهند فوتبال بازی کنند.


تمرکزم روی مسائل فنی است


سرمربی تیم فوتبال نساجی در خصوص اینکه چه زمانی کارت بازی بازیکنان صادر می‌شود گفت: ان‌شاءالله باشگاه کارت آنها را بگیرد من سعی کردم تمرکزم را روی مسائل فنی بگذارم تا عقب نمانیم مدیرعامل باشگاه هم حضور دارد و ان‌شاءالله جواب شما را دقیق‌تر خواهد داد.

 

ما درخواست های زیادی از باشگاه نداریم


وی در پایان در خصوص اینکه خواسته دقیق وی از باشگاه چیست، گفت: ما مطالبات زیادی نمی‌خواهیم از نظر اسکان شرایط‌مان بهتر شده و زمین تمرین‌مان هم تغییر کرده است. امیدوارم هرچه جلوتر می‌رویم بهتر شویم.

دیدگاه‌ها