کد خبر : 1644496 | 28 مهر 1398 ساعت 17:44 | 19.1K بازدید | 0 دیدگاه

خلیل زاده شب گذشته به خانه اش رفت؛

انصاری‌فرد: با این رای محرومیت تعلیقی شجاع باقی ماند !

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می گوید کمیته استیناف هیچ مدرکی برای محرومیت شجاع خلیل زاده نداشته است.

انصاری‌فرد: با این رای محرومیت تعلیقی شجاع باقی ماند !

به گزارش "ورزش سه"، محمد حسن انصاری فرد در گفتگو با برنامه فوتبال برتر در شرایطی که در استادیوم آزادی منتظر آغاز بازی تیمش مقابل پیکان بود، روی خط برنامه فوتبال برتر آمد و در مورد محرومیت شجاع خلیل زاده و بخشش او گفت: متاسفانه این حکم خیلی دیر اعلام شد و چون نمی دانستیم بخشیده شده، آقای خلیل زاده شب گذشته از هتل راهی منزلش شد و متاسفانه این رای چیزی را نصیب باشگاه نکرد. فقط این بازیکن تعلیق شد و اگر این اتفاق نمی افتاد بهتر بود.


او در مورد محرومیت خلیل زاده ادامه داد: مدیر حقوقی باشگاه و آقای خلیل زاده در جلسه کمیته استیناف شرکت کردند و هیچ چیزی دال بر محرومیت ایشان نبود؛ فیلمی نبود. فقط یک عکس بود و خود کمیته استیناف هم قبول داشت. واقعا ما هم نمی دانیم. بعد از این اتفاق با اعضای کمیته استیناف صحبت کردیم که حق آقای خلیل زاده نبود.


انصاری فرد در مورد دلیل تعویق حکم می گوید: به هر حال بازنگری کردند و می خواستند ببخشند. می گفتند تعطیلات بوده و نتوانسته اند جلسه تشکیل بدهند. این حکم نه سودی برای ما داشت نه برای خلیل زاده.
مدیرعامل پرسپولیس در واکنش به این سوال که شاید باشگاه باید پیگیری می کرده تا حکم زودتر اعلام شود، بیان کرد: ما خیلی پیگیری کردیم. واقعا حق آقای خلیل زاده نبود که محروم شود و هیچ استدلالی هم کمیته استیناف نداشت. متاسفانه رایی که امروز صادر شد به درد ما نخورد.

دیدگاه‌ها