کد خبر : 1644551 | 28 مهر 1398 ساعت 20:33 | 38.4K بازدید | 0 دیدگاه

کیفیت سال‌های اخیر را نمی‌بینیم گویا ...

سعید راد: پرسپولیسی‌ها اشباع شده‌اند

هنرمند مطرح سینمای ایران که امروز برای تماشای دیدار محبوب راهی ورزشگاه آزادی شده بود پس از پایان بازی در میان خبرنگاران به صحبت پرداخت.

سعید راد: پرسپولیسی‌ها اشباع شده‌اند

به گزارش "ورزش سه"، سعید راد درباره دیدار تیم های پرسپولیس و پیکان گفت: (باخنده) مثل بسیاری از مربیان من هم می گویم بازی خوبی بود. به هرحال خوشحالم که پرسپولیس در این بازی برد.

 

او درباره اعتراض برخی پرسپولیسی ها به داوری بازی گفت: به عقیده من این اعتراض ها به جایی نمی رسد و همان طور که می بینیم در دنیا هم به این تصمیمات احترام می گذارند. بنابراین باید به تصمیم داوران احترام گذاشت چرا که او هم مانند همه ما انسان است و ممکن است دچار خطا شود. در مجموع داوری امروز فکر می کنم خوب بود.

 

راد در پاسخ به این که پرسپولیس هنوز راه نیفتاده است گفت: مشخص است که تیم راه افتاده است اما گویا بازیکنان این تیم اشباع شده اند و بازی های سال های اخیر را از آنها نمی بینیم. امیدوارم جوانان تیم به میدان بیایند و در ترکیب اصلی به میدان بروند تا با انگیزه بیشتر برابر حریفان بایستند.

 

هنرمند مطرح سینمای ایران درباره خالی از هوادار بودن ورزشگاه آزادی نیز گفت: من نمی دانم این قانون را چه کسی گذاشته است اما هرکسی که قانون محرومیت هواداران از حضور در ورزشگاه ها را گذاشته قطعا فکر نکرده است. هیچ جای دنیا این قانون را نمی بینیم. این اتفاق باعث می شود تا تماشاگر برای بازی بعدی با عصبانیت به ورزشگاه بیاید. یک نفر نشسته و گفته این قانون را باید اجرا کنیم و من هم فکر می کنم فدراسیون دخالت کند.

 

راد درباره وضعیت آدام همتی نیز گفت: بله از وضعیت او هم راضی هستم چرا که مصدومیتش به طور کامل رفع شده و امیدوارم او هم مانند دیگر جوانان خودش را ثابت کند و در ترکیب به میدان برود.

 

دیدگاه‌ها