کد خبر : 1644588 | 28 مهر 1398 ساعت 22:27 | 23.3K بازدید | 0 دیدگاه

روی کین:

منچستریونایتد باید از تساوی مقابل لیورپول راضی باشد

روی کین، کاپیتان سابق باشگاه منچستر یونایتد، معتقد است که با توجه به شرایط بازی در دقایق انتهایی، تساوی نیز نمی‌تواند برای منچستریونایتد نتیجه بدی باشد.

منچستریونایتد باید از تساوی مقابل لیورپول راضی باشد


به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد و لیورپول از سری مسابقات هفته نهم لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در نهایت با تساوی ۱-۱ خاتمه یافت تا منچستر یونایتد با یک رده سقوط در جایگاه سیزدهم جدول قرار گیرد و لیورپول نیز جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کند. در این دیدار منچستریونایتد ابتدا در دقیقه ۳۶ با گل مارکوس رشفورد از حریف خود پیش افتاد اما در دقایق انتهایی آدام لالانا کار را به تساوی کشاند تا امتیازات بین دو تیم تقسیم شود.

 

1444710


روی کین، بازیکن ایرلندی سابق منچستر یونایتد، پس از این دیدار درباره شرایط مسابقه و نتیجه نهایی صحبت کرد. او معتقد است با توجه به تغییر شکل بازی پس از گل تساوی بخش لیورپول، یونایتد باید حتی از کسب تساوی هم راضی باشد. روی کین در این باره گفت:" من فکر می کنم که هر دو سرمربی از کسب نتیجه تساوی در این بازی راضی هستند. لیورپول در دقایق انتهایی فشار زیادی روی دروازه منچستریونایتد آورد و در نهایت گل تساوی بخش را به ثمر رساند.


یونایتد اگرچه در ابتدا با یک گل پیش افتاد اما در ادامه نتوانست کنترل بازی را به خوبی در دست بگیرد. به نظر من آنها در این دیدار فاقد آرامش بودند و با توجه به شرایط انتهایی بازی، نتیجه تساوی برای یونایتد خوب بود.


در مورد لیورپول اما وقتی شما می خواهید در یک رقابت به مقام قهرمانی برسید باید حتی در روزهای بد خود نیز موفق به کسب امتیاز شوید. کاری که لیورپول در این بازی به خوبی آن را انجام داد."

دیدگاه‌ها