کد خبر : 1644622 | 29 مهر 1398 ساعت 09:42 | 37.1K بازدید | 0 دیدگاه

روی کین:

روبوسی بازیکنان یونایتد با لیورپولی‌ها نفرت‌انگیز بود

روی کین، کاپیتان سابق منچستر یونایتد، از رفتار دوستانه و گفت و گو کردن صمیمانه بازیکنان این تیم با لیورپولی ها در دیدار دیشب انتقاد کرد.

روبوسی بازیکنان یونایتد با لیورپولی‌ها نفرت‌انگیز بود

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد دیشب در حالی در ورزشگاه اولدترافورد میزبان لیورپول بود که تا دقایق انتهایی این بازی با گل مارکوس راشفورد از حریف سنتی خود پیش بود اما در نهایت آدام لالانا کار را به تساوی کشاند تا سولسشر و تیمش به کسب یک امتیاز رضایت دهند. وضعیت شیاطین سرخ با این تساوی نسبت به قبل بحرانی تر شد. آن ها حالا با ۱۰ امتیاز به رتبه سیزدهم جدول لیگ برتر سقوط کرده‌اند.


پیش از شروع این دیدار آندریاس پریرا و فرد، دو ستاره برزیلی منچستر یونایتد، با هموطن‌شان یعنی روبرتو فیرمینو برخورد بسیار گرمی داشتند و دقایقی در تونل ورزشگاه مشغول صحبت شدند. در پایان بازی نیز بازیکنان دو تیم رفتار نسبتا گرمی با یکدیگر داشتند؛ موضوعی که با انتقاد شدید روی کین، بازیکن ایرلندی سابق منچستریونایتد، همراه بوده است.

 

1444777

 

او در این باره گفت:" من از این رفتار بازیکنان متنفر هستم. شما به جنگ می روید و دشمن خود را در آغوش می گیرید و می بوسید؟ این واقعا مضحک است. حساسیت این دیدار تغییر نکرده است اما بازیکنان دچار تغییر شده اند. شما به خاطر این بازیکنان با بقیه جر و بحث می کنید اما آن ها یکدیگر را در آغوش می گیرند."


ژوزه مورینیو، سرمربی سابق منچستریونایتد، اما نظر دیگری دارد و معتقد است که این جنگ ها مخصوص هواداران است و بازیکنان نباید تحت تاثیر آن ها قرار بگیرند. او در این باره گفت:"این بازی برای هواداران معنای خاصی دارد. شما حتی می توانید این موضوع را در رختکن متوجه شوید. نباختن مقابل حریف سنتی آن هم در خانه با شکست مقابل آن ها تفاوت بسیار زیادی دارد. به نظر من بازیکنان نباید خیلی تحت تاثیر جنگ بین هواداران دو تیم قرار گیرند."

 

دیدگاه‌ها