کد خبر : 1644628 | 29 مهر 1398 ساعت 09:59 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیولی: میلان باید از بازی مقابل لچه درس بگیرد

استفانو پیولی، سرمربی ایتالیایی میلان، معتقد است که تیمش باید در دیدار مقابل لچه به پیروزی می رسید.

پیولی: میلان باید از بازی مقابل لچه درس بگیرد

به گزارش "ورزش سه"، میلان دیشب از سری مسابقات هفته هشتم سری آ با نتیجه 2-2 مقابل لچه متوقف شد؛ این نتیجه در حالی در ورزشگاه سن سیرو برای میلان رقم خورد که شاگردان استفانو پیولی دو بار در طول بازی از حریف خود پیش افتادند اما در نهایت و در آخرین لحظات بازی نتیجه پیروزی را با تساوی عوض کردند.


استفانو پیولی که به تازگی جایگزین جامپائولو روی نیمکت میلان شده است پس از این دیدار درباره شرایط مسابقه و نتیجه رقم خورده صحبت کرد. او گفت:" بازیکنانی نظیر باباکار و کالدرونی که قبلا با آن ها کار کرده بودم، در این بازی برایم مشکل ساز شدند. این بازی حاوی نکات مثبتی برای ما بود اما با این وجود ما به خاطر اشتباهات زیادی که داشتیم، نتوانستیم مقابل لچه پیروز شویم. تیم در این بازی با کیفیت نشان داد اما در نهایت پیروزی یک گله همیشه شکننده است و ممکن است که هر لحظه غافلگیر شوید. 

 

1444744


بازیکنان میلان به خوبی از ارزش پیراهنی که به تن می کنند، آگاه هستند ما در بعضی پست ها فوق العاده بودیم اما در بعضی از قسمت های زمین عملکرد ضعیفی داشتیم. ما در این دیدار از سیستم سه دفاعه استفاده کردیم اما ممکن است در برابر حریفی مانند رم شرایط تغییر کند. 


من امیدوار بودم که در بازی مقابل لچه با پیروزی هدیه تولدم را از بازیکنان بگیرم اما این اتفاق رخ نداد. با این وجود نکات مثبتی در تیم وجود داشت و من امیدوار هستم که بتوانیم در آینده از اشتباهاتمان به خوبی درس بگیریم."


پیولی همچنین، درباره گل دومی که میلان در دقایق انتهایی دریافت کرد نیز گفت:" ما روی این گلی که خوردیم نتوانستیم همکاری خوبی از خود نشان دهیم. ما چندین بار فرصت دور کردن توپ را داشتیم و اگر موفق می‌شدیم این کار را انجام دهیم، حالا پیروز از زمین خارج شده بودیم."

 

دیدگاه‌ها