کد خبر : 1644668 | 29 مهر 1398 ساعت 13:33 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

فرزاد جعفری: تیم گردن کلفتی هستیم

تیم فولاد موفق شد تا برابر ماشین سازی تبریز با نتیجه سه بر دو پیروز شود و موقتا تا جایگاه چهارم جدول صعود کند.

فرزاد جعفری: تیم گردن کلفتی هستیم 

به گزارش "ورزش سه"، فرزاد جعفری مدافع راست بهبهانی فولاد، درباره دیدار با ماشین سازی تبریز گفت: خدا را شکر که توانستیم پیروز شویم، بازی سختی بود و دوبار عقب افتادیم اما ما به تساوی هم فکر نمی کردیم و تنها برد می خواستیم، خدارا شکر این اتفاق افتاد و سه امتیاز را کسب کردیم.

 

وی در ادامه نیز گفت: تیم ما روز به روز بهتر می شود و همه برای یک هدف می جنگیم، هدف ما شاد کردن دل مردم خوزستان و هواداران فولاد است که در گرما و سرما کنار ما بودند، انشالله در بازی بعد برابر نساجی نیز در کنارشان سه امتیاز مهم کسب می کنیم و جایگاه مان را بهبود می بخشیم.

 

مدافع بهبهانی درباره گلزنی والی و عبدالله زاده گفت: ایوب کاپیتان تیم ماست و حضورش برای ما یک نعمت است، او از نظر شخصیتی فوق العاده است و بسیار خوشحالم که توانست دبل کند، احمد هم گل خوبی زد، او ابتدا فکر نمی کرد گل زده و وقتی دید همه ما به سمتش رفتیم، متوجه شد که ضربه اش گل شده، امیدوارم که گلزنی‌هایش ادامه دار باشد. در تیم ما همه با هم رفیق هستند و فرقی نمی کند چه کسی گل می زند یا پاس گل می دهد، همه برای یک هدف همدل هستیم.


جعفری در انتها گفت: تیم ما تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوان است، با حضور آقای نکونام و دیگر اعضای کادر فنی تیم گردن کلفتی هستیم و هیچ تیمی نمی تواند خود را برابر ما از پیش برنده بداند، در تیم فولاد رویاهای بزرگی در سر داریم و برای تحقق رویاهای خود از جانمان هم می گذریم تا بتوانیم موجب شادی هواداران خود شویم.

دیدگاه‌ها