کد خبر : 1644732 | 29 مهر 1398 ساعت 16:40 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای اولی هوینس:

مدافع بایرن ادامه فصل و یورو 2020 را از دست داد

اولی هوینس، مدیر باشگاه بایرن مونیخ، معتقد است که نیکولاس سوله نباید به حضور در مسابقات یورو ۲۰۲۰ فکر کند.

مدافع بایرن ادامه فصل و یورو 2020 را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ روز شنبه از سری مسابقات هفته هشتم بوندسلیگا مهمان آگزبورگ بود؛ دیداری که در نهایت با تساوی ۲-۲ خاتمه یافت تا باواریایی ها نتوانند به صدر جدول صعود کنند.

 

 

1444948

 


این دیدار اما حاوی یک نکته تلخ برای نیکلاس سوله، مدافع آلمانی بایرن مونیخ، بود. در همان دقایق ابتدایی بازی نیکلاس سوله دچار یک مصدومیت از ناحیه زانو شد. با توجه به دردی که سوله پس از این مصومیت می کشید، مشخص بود که مصدومیت او تا حدود زیادی جدی است. همین اتفاق نیز رخ داد و مشخص شد که او دچار پارگی از ناحیه رباط صلیبی شده است و باید چند ماه به دور از میادین باشد.


رسانه‌های آلمانی اما امروز مدعی شدند که سوله امیدوار است که به رقابت های یورو ۲۰۲۰ برسد. در همین رابطه اولی هوینس، مدیره باشگاه بایرن مونیخ، درباره این موضوع صحبت کرد. او گفت:" سوله نباید به حضور در رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ فکر کند. او باید این موضوع را فراموش کند و تنها روی ریکاوری خود تمرکز کند تا برای شروع فصل آینده کاملاً آماده باشد."


سوله پس از این مصدومیت دیدارهای بایرن مونیخ را در ادامه فصل از دست خواهد داد و به احتمال قریب به یقین یکی از غاییان ترکیب آلمان در رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ نیز لقب خواهد گرفت؛ موضوعی که نمی تواند خبر خوبی برای یواخیم لوو باشد که حساب ویژه‌ای روی این مدافع بایرن مونیخ برای رقابت های یورو باز کرده بود.

 

 

1444548

دیدگاه‌ها