کد خبر : 1644762 | 29 مهر 1398 ساعت 18:46 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

بردهای پر گل مصطفی پاشا شروع شد

هفتمین پوکر دنیزلی در فوتبال ایران

تراکتور با سرمربی باتجربه و ترکیه ای خود امروز توانست با 4 گل نساجی را در قائمشهر مغلوب کند تا هفتمین پیروزی با 4 گل یا بیشتر دنیزلی در تمام دوران حضورش در ایران رقم بخورد.

هفتمین پوکر دنیزلی در فوتبال ایران

به گزارش" ورزش سه" مصطفی دنیزلی همان طور که وعده داده بود و مشخص هم بود تیمی تهاجمی را ساخته است. تراکتور امروز و در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر نساجی را با 4 گل در ورزشگاه وطنی قائمشهر شکست داد. این هفتمین بار است که تیم های تحت هدایت مصطفی دنیزلی در فوتبال ایران با چهار گل یا بیشتر برابر حریفشان به برتری می رسند.


او البته به واسطه تفکرات تهاجمی اش شکست های پر گلی هم در کارنامه اش دارد با این حال با برد چهار گله تراکتور برابر نساجی یک برد پر گل دیگر را به کارنامه اش اضافه کرد.

 


پیروزی و شکست های پرگل


مصطفی دنیزلی نه در ایران که در ترکیه و آلمان هم یک مربی تهاجمی بوده و در کارنامه اش پیروزی ها و شکست های بزرگ و پر گلی دیده می شود. در خارج از ایران از بهترین و پر گل ترین مسابقاتی که او تجربه کرده می توان  به برد 7 بر صفر با تیم ملی ترکیه برابر سن مارینو(1996-مقدماتی جام جهانی)، پیروزی 7 بر یک با آلمانیا آخن برابر پروسیا مانستر(1989) و یا برد شش بر صفر با گالاتاسرای برابر مالاتیا اسپور اشاره کرد.


این مربی سرشناس البته شکست های بزرگی هم داشته است مثل باخت 8 بر صفر برابر تیم ملی انگلستان که در مقدماتی جام ملت ها اروپا 1987 به دست آمد.


او در ایران در 4 مقطع مختلف حضور داشته است که دو بار با پرسپولیس ، یک بار پاس و یک بار هم با تراکتور بوده است. او از نیم فصل دوم لیگ چهارم روی نیمکت پاس نشست و در اولین بازی اش برق شیراز را با نتیجه 5 بر 1 برد. او اما با پاس در هفته بیست و سوم با نتیجه 4 بر 3 مغلوب صبا شد.


دنیزلی در لیگ پنجم و با پاس تهران در هفته بیست و چهارم با نتیجه 7 بر یک به پیروزی رسید. در هفته بیست و هفتم با نتیجه 4 بر 4 با سپاهان مساوی کرد. آن ها در هفته بیست و نهم و سی ام دو برد 4 بر 2 برابر فجرسپاسی و صبا به دست آوردند.

 

مربی باتجربه ترکیه ای در لیگ ششم به عنوان سرمربی پرسپولیس به لیگ ایران بازگشت. او با پرسپولیس در هفته سوم با نتیجه 4 بر صفر برابر استقلال اهواز به برتری رسید. در هفته شانزدهم پرسپولیس دنیزلی با نتیجه 4 بر سه مغلوب ابومسلم شد، در هفته بیستم همین نتیجه تکرار شد و دنیزلی 4 بر 3 شکست خورد. در هفته بیست و چهارم تیم او در با نتیجه 4 بر یک مس کرمان را شکست داد.


سومین دوره حضور دنیزلی بار دیگر در پرسپولیس و 5 سال بعد بود. در لیگ یازدهم دنیزلی با پرسپولیس با نتیجه 4 بر یک شاهین بوشهر را شکست داد. در هفته 22 و 31 اما دو باخت مشابه 4-2 برابر صنعت نفت و سایپا به دست آمد و یک هفته بعد در هفته سی و یکم با نتیجه 4 بر یک برابر تراکتور شکست خورد. در هفته سی و سوم لیگ یازدهم پرسپولیس تحت هدایت او با نتیجه 4 بر سه به راه آهن باخت.


او امسال تیم قدرتمند و مدعی تراکتور را در اختیار دارد و اولین پوکرش در لیگ نوزدهم را در یک بازی سخت و برابر نساجی به دست آورد.

دیدگاه‌ها