کد خبر : 1644778 | 29 مهر 1398 ساعت 19:23 | 53.6K بازدید | 0 دیدگاه

استراماچونی شناخت خوبی از سایپا داشت

چینی: استقلال 4 بازیکن پلی میکر دارد

استقلال هر چه می گذرد تیم بهتری شده و به روزهای اوجش نزدیکتر می شود؛ آن ها بعداز برد پرگل در جام حذفی این بار سایپا را با چهار گل شکست دادند.

چینی: استقلال 4 بازیکن پلی میکر دارد

به گزارش" ورزش سه"، استقلال بعد از شروع ناموفق به روند موفقیت آمیزش نزدیک و نزدیک تر می شود و یاران آندره آ استراماچونی در دوبازی اخیر توانسته اند نتایج خوب و پرگلی را برابر رقیبانشان رقم بزنند. علی چینی بازیکن و مربی سابق استقلال درباره بازی این تیم برابر سایپا گفت:« ما روند رو به رشد را در استقلال دیدیم و الان همه فهمیده اند که استراماچونی برچه پایه و اساسی کار می کند.»


او افزود:« او با بازیکنانی جوانی که دارد تیمی ساخته که می توانند تاکتیک های مدنظرش را پیاده کنند. او از بازیکنان جوان تیمی تاکتیکی ساخته و از بازیکنانش به بهترین نحو بازی می گیرد.»


مربی سابق استقلال در ادامه گفت:« استراماچونی و کادرفنی استقلال آنالیز خیلی خوبی از سایپا داشتند و روی دو گلی که از روی کرنر به ثمر رساندند مشخص بود که شناخت کافی از نقاط ضعف سایپا دارند. کارهای ترکیبی تیم استقلال در این بازی و فشار روی نقاط ضعف سایپا نشان می داد که شناخت و آنالیز دقیقی از این تیم انجام شده است.»


او همچنین گفت:« ضمن اینکه سرمربی استقلال هر بازی که می گذرد شناخت بیشتری از لیگ و تیم های ایرانی پیدا می کند. امیدوارم روند این پیروزی ها ادامه داشته باشد.»


بازیکن سابق استقلال درباره عملکرد بازیکنان این تیم هم گفت:« آرش رضاوند اینروزها در استقلال عملکرد خیلی خوبی دارد و توانسته به خوبی نقش یک پلی میکر را بازی کند. او در کنار فرشید اسماعیلی به هماهنگی و هارمونی بالایی در خط میانی رسیده اند. من با توجه به شناختی که از رضاوند دارم فکر می کنم او می تواند نقش مجبتی جباری را برای استقلال ایفا کند.»


او گفت:« به نظر من استقلال در تیمش کمبود خاصی ندارد تنها یک مهاجم ششدانگ که بتواند در خط حمله توپ نگه دارد می تواند به این تیم کمک کند. من خلاف کارشناسانی که می گویند استقلال در خط هافبک مشکل دارد مخالفم چون این تیم 4 پلی میکر دارد. در خط جلو هم مرتضی تبریزی هست اما از شرایط ایده آل دور شده اما قابلیت بالایی دارند و امیدوارم او و شیخ دیاباته بتوانند با رسیدن به آمادگی خط حمله استقلال را تقویت کنند.»


مربی سابق استقلال در پایان گفت:« از هواداران استقلال ممنون هستم که پشت استراماچونی ماندند و از او حمایت کردند. شک نکنید این حمایت نتیجه خواهد داد. او مربی جوان و با دانش است و باید از او حمایت کرد؛ خوشبختانه این سنت دارد در فوتبال ایران شکسته می شود که تجربه یک عامل اصلی انتخاب مربی بود و حالا مربیان جوان کار را دست گرفته اند.»

دیدگاه‌ها