کد خبر : 1644801 | 29 مهر 1398 ساعت 19:59 | 20.6K بازدید | 0 دیدگاه

ساری: هدایت رونالدو برای من افتخار است

مائوریتسیو ساری، سرمربی یوونتوس تاکید کرد بازی کردن مقابل لوکوموتیو مسکو دشوار خواهد بود.

ساری: هدایت رونالدو برای من افتخار است

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در دو بازی اول خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان موفق به کسب چهار امتیاز شده و فردا شب در تورین به مصاف رقیب سختکوش روسی خود خواهد رفت. مائوریتسیو ساری مدعی شد لوکوموتیو نسبت به انتظارات بهتر عمل کرده و یوونتوس احترام زیادی برای حریف خود قائل خواهد بود.

 

دیدار مقابل لوکوموتیو مسکو: "بازی کردن مقابل تیمی که فصل خوبی را پشت سر می گذارد مانند یک دام است. لوکوموتیو در شرایط خوبی در لیگ قهرمانان قرار دارد و این بدان معنی است که این تیم از آنچه انتظار همه بوده بهتر عمل کرده است. ما باید احترام زیادی برای لوکوموتیو قائل بوده و در 90 دقیقه خیلی آرام باشیم، زیرا این  یک بازی دشوار خواهد بود."

 

1436423

 

آمادگی بازیکنان یوونتوس: "پائولو دیبالا و گونسالو ایگواین هر دو در شرایط خوبی هستند و هر کسی که بازی می کند باید با آرامش در زمین حاضر شود. آرون رمزی هیچ مشکلی ندارد اما شرکت در تمرینات ممکن است باعث ایجاد احساس خستگی عضلانی شود و او تلاش می کند این مشکل را برطرف سازد. دانیلو در چند روز اخیر در تمرینات شرکت داشته و من در مورد اینکه او می تواند 90 دقیقه بازی کند شک دارم اما شرایط وی خوب است."

 

کار کردن با رونالدو: "هدایت کریستیانو رونالدو برای من باعث رضایت و افتخار است. او دارای یک ذهنیت فوق العاده است و می داند چگونه اهداف خود و تیم را جلو ببرد. وقتی رونالدو گل شماره 700 خود را به ثمر رساند، به فکر 800 مین گل خود بود. من فکر می کنم اینکه ما کنار رونالدو هستیم برای ما اهمیت دارد زیرا این ذهنیت مسری است. رونالدو به من فهماند که تفاوت در ذهنیت نهفته است و او صفات مهم تری نسبت به دیگران دارد."

 

شرایط آدرین رابیو: "مثبت ترین جنبه در مورد رابیو این است که او یک ماه بازی نکرد، اما از زمان بازگشت به میادین روند رو به رشدی از خود نشان داد. آدرین رابیو می تواند در حین تمرینات رشد کند و من از این امر خوشحالم."

دیدگاه‌ها