کد خبر : 1644802 | 29 مهر 1398 ساعت 20:06 | 63K بازدید | 0 دیدگاه

کرمان بهترین استان ایران خواهد شد؛

قلعه‌نویی: مخیتاریان به تمرینات من نیامده بود

سرمربی تیم فوتبال سپاهان معتقد است بسیاری از تیم ها برای گرفتن امتیازات کامل در سیرجان به مشکل بر خواهند خورد.

قلعه‌نویی: مخیتاریان به تمرینات من نیامده بود

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه نویی که تیمش سه امتیاز ارزشمند را در دیدار خارج از خانه مقابل گل گهر سیرجان کسب کرد و به صدر جدول بازگشت، در نشست خبری با اشاره به شرایط گل گهر سیرجان این‌گونه حرف هایش را آغاز کرد: من در مورد گل گهر دغدغه دارم. امیدوارم هر چه زودتر تیم گل گهر با آمدن استاد جلالی شرایطش بهتر شود. صد درصد استادی که در چهار روز این قدر تحولات ایجاد کند، ببینید اگر چند هفته بماند چه می شود. فقط خواهشم از آقای جواهری این است که فکری به حال کیفیت این زمین بکنند. درست است این زمین سبز بود ولی کیفیت پایینی برای انتقال توپ روی زمین دارد.
او در مورد بازی تیمش توضیح داد: ما خیلی خوب بودیم و به گل رسیدیم. نیمه دوم باز هم خوب بودیم ولی در دقایقی توپ ها را در وسط زمین لو دادیم. چندین ضربه زدند که یکی از آنها موقعیت خطرناکی بود. در بقیه موقعیت ها، لایه های دفاعی ما خیلی خوب عمل کردند. ایرادی که ما داشتیم این بود که در دقایقی که فضا داشتیم، هافبک های ما توپ لو می دادند. خدا را شکر می کنیم که سه امتیاز را گرفتیم. الان با تفاضل گل بهتر در صدر هستیم و کلین شیت کرده ایم که خیلی خوب است. مطمئنم با حضور شما، بودن آقای جلالی و احتمال استقبال بیشتری که از بازی ها خواهد شد، گل گهر متفاوتی خواهیم دید. من متعجبم که دیروز شما کجا بودید (باخنده).

 

سرمربی سپاهان در پاسخ به این سوال که تیمش ممکن بود در دیدار برابر گل گهر به مشکل بخورد، بیان کرد: این دیدارها خیلی سخت است. تیم‌های بزرگ دنیا مانند رئال مادرید و بارسلونا مقابل چنین تیم‌هایی می‌بازند. فرگوسن تیم‌ها را به سه گروه تقسیم کرده. همیشه از دسته سوم تیم ها می ترسد چون انگیزه ندارند. همچنین در زمانی که شرایط خوبی داشتیم، مسابقات لیگ برتر تعطیل شد و چند بازیکن ما به تیم ملی و چند بازیکن به تیم‌های امید و جوانان رفتند. گل‌گهر هم تیم دست و پا بسته‌ای نیست. فراموش کردید چه فوتبالی مقابل استقلال بازی کرد؟ مهاجمان گل‌گهر چند موقعیت تک به تک با دروازه‌بان را از دست دادند. با این حال بچه‌ها اجازه ندادند حریف امروز صاحب موقعیت شود. باید به گل‌گهر سیرجان احترام گذاشت و شما در دیدارهای آینده می‌بینید سایر تیم‌ها چقدر مقابل گل‌گهر به مشکل می‌خورند.


قلعه نویی ادامه داد: ما چهار بازیکن مصدوم داریم که باید به میادین برگردند. سه هافبک ما از جمله بازی‌سازان ما مانند محسن مسلمان در ترکیب حضور نداشتند. امروز مجبور بودیم به خاطر غیبت کومان، مدل دیگری بازی کنیم که خدا را شکر این مدل جواب داد. به خاطر کومان مدل بازی را تغییر دادیم. وقتی دیدیم گل‌گهر مهاجمان بلند قد وارد زمین می‌کند، مهدی‌زاده را وارد زمین کردیم که ضربات سر را زد.

 

سرمربی سپاهان سپس در پاسخ به سوال خبرنگاری که در مورد بازی دادن او به جوانان پرسید، این‌گونه پاسخ داد: سردار آزمون را در 16 سالگی با خودم به ترکیه بردم و در بازی برابر یک تیم روسی در زمین گذاشتم. به او گفتم اگر می‌خواهی فوتبالیست شوی، باید این مدلی بازی کنی. اگر این مدلی بازی نکردی، در دقیقه 10 تو را از زمین بیرون می‌کشم. تصاویر او و امید ابراهیمی که در 16 سالگی در کنار ما بود، در تیم سپاهان موجود است. در لیگ یک بازی کردن خیلی سخت است ولی در صورت شناسایی این استعدادها، پیشرفت این بازیکنان در لیگ برتر سریع‌تر می‌شود. چون امکانات، زمین‌ها و مطبوعات شرایط متفاوتی دارند. اگر استعدادی در لیگ یک کشف کنید، در لیگ برتر خیلی به چشم می‌آید. البته این کار یک مجموعه است و باید از آنها تشکر کنم. گروهی که هر ساله‌، بازی‌های لیگ دسته اول را می‌بینند. من هشت بازی از محمد محبی دیدم و او را پسندیدم. البته یک نفر جدیداً حرف‌هایی در این باره زده که خنده‌دار است.

 


قلعه نویی در پاسخ به سوالی که تفاوتی میان گل گهر جلالی و وینکو احساس کرده، گفت: ببینید وینکو مربی بزرگی است و نامش در تاریخ گل‌گهر می‌ماند. مورینیو هم چند سالی است که به مشکل می‌خورد، اما تاریخ نمی‌ تواند وینگو را فراموش کند. البته این شوک‌هایی که به تیم وارد می‌شود، خیلی کمک می‌کند و دیدید که در چهار روز، هزار درصد به گل‌گهر کمک کرد.


سرمربی سپاهان در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او پرسید مخیتاریان به ایران آمده بوده و در تست‌های تیمش شرکت کرده بود، اظهار داشت: اصلاً چنین چیزی درست نیست.

 

قلعه‌نویی درخصوص قضاوت جواد رحیم‌زاده، داور مسابقه بیان کرد: داوری خیلی خوب بود. هر چند او تذکری به ما داد، اما در صحنه‌هایی که برخی شیطنت می‌کردند، با عدالت قضاوت کرد.


وی درمورد امکانات ورزشگاه خانگی گل‌گهر سیرجان و آماده شدن این ورزشگاه در آستانه مسابقات گفت: این خودش یک ایراد است. وقتی این همه پول بیت‌المال هزینه می‌شود، مشکلات باید هر چه زودتر برطرف شود. البته من با شناختی که از مدیران باشگاه گل‌گهر دارم، شنیدم در سال‌های اخیر، تحولات عظیمی در زیرساخت‌ها اتفاق می‌افتد. هم اینجا و هم کرمان. همچنین با حضور سعدمحمدی (مدیرعامل شرکت مس)، استان کرمان که بزرگترین استان ایران است، از لحاظ زیرساخت‌ها در ایران، بهترین خواهد شد. یقین دارم این اتفاق در 3-2 سال آینده رخ می‌دهد.

 

دیدگاه‌ها