کد خبر : 1644806 | 29 مهر 1398 ساعت 20:29 | 192.1K بازدید | 0 دیدگاه

دو ستاره ویژه برای یک برد حیاتی

وقتی رحمتی حرص منصوریان را درآورد!

شهرخودرو در دیداری سخت و نزدیک با حداقل گل موفق به کسب ۳ امتیاز با ارزش در اصفهان شد.

وقتی رحمتی حرص منصوریان را درآورد!

تیم فوتبال شهرخودرو که چند روز پیش در کمال ناباوری از جام حذفی کنار رفت توانست در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر تیم سبزپوش اصفهانی را در خانه حریف شکست دهد.

 


در این دیدار نمایش درخشان دو ستاره شهرخودرو مهمترین علت ناکامی شاگردان منصوریان در کسب امتیاز بود. سید مهدی رحمتی درون دروازه و سروش رفیعی در میانه های میدان عملکرد فوق العاده ای داشتند تا گل محمدی دست پر اصفهان را ترک کند.

 

*دروازه‌بان مطمئن؛ واجب تر از نان شب
درخشش بوفون و مهار فوق العاده اش در ثانیه های پایانی دیدار تیم های یوونتوس و بولونیا ثابت کرد سن و سال برای آمادگی دروازه‌بان نکته چندان مهم و تاثیرگذاری نیست. حالا شماره یک تیم مشهدی هم در پی اثبات همین موضوع حفاظت از دروازه شهرخودرو را در این فصل برعهده گرفته است.سید مهدی رحمتی در دیدار برابر ذوب آهن علاوه بر اینکه روی چند صحنه خطرناک دروازه تیمش را بسته نگه داشت باتجربه بالا توانست فشار حملات حریف را بگیرد. مساله ای که بارها اعتراض منصوریان، دستیارانش و البته سبزپوشان اصفهانی را در پی داشت و موجب شد داور بازی نیز به رحمتی تذکر بدهد.البته گلر شهرخودرو آنقدر حواسش جمع بود که ایجاد تاخیرهایش در بازی کارتی برای او همراه نداشت.

 

1445053

 

*تکنیکی و تاثیرگذار مثل سروش
تک گل دیدار روی ارسال دیدنی هافبک خلاق شهرخودرویی ها به ثمر رسید. در این صحنه سرتوپ تماشایی سروش رفیعی بازیکن حریف را از جریان بازی محو کرد تا پاس گل سروش ۳ امتیاز ارزشمند را نصیب گل محمدی و شاگردانش کند.رفیعی در جریان بازی نیز بارها مهارتش روی توپ را به رخ کشید. او که انگار از نظر بدنی هم به شرایط آرمانی رسیده تا دقیقه ۹۰ که جای خود را به روح اله باقری داد در میانه میدان مثمرثمر واقع شد و حتی روی حریف به خوبی پرس و فشار وارد می کرد.سروش که تنها بازیکن خلاق و تکنیکی شهرخودرو نیست و در کنار خود نفراتی چون سعید صادقی و رضا صدری را می بیند، حالا با انگیزه های بالا برای رقابت و حضور در تیم باشگاهی به هافبکی آماده تبدیل شده است که بتواند بار دیگر لباس تیم ملی فوتبال کشورمان را بر تن کند.

 

1445055

 

نمایش درخشان سید و سروش شهرخودرو را ۱۶ امتیازی کرد تا شاگردان گل محمدی رتبه سوم جدول را از آن خود کنند. آنها امیدوارند بازی روز جمعه شان در مشهد و مقابل تیم قعرجدولی گل گهر برگزار شود تا روند امتیاز گیریشان مختل نشود.

دیدگاه‌ها