کد خبر : 1644822 | 29 مهر 1398 ساعت 21:32 | 24.4K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنان علت اصلی این باخت هستند

حدادی‌فر: از گزارشگر دربی اصفهان گله دارم

تعجب می کنم که نتایج ضعیف کسب می‌کنیم اما مطمئن هستم دلیل اصلی این باخت ها بازیکنان تیم هستند، ما بازیکنان باید خودمان را درست کنیم.

حدادی‌فر: از گزارشگر دربی اصفهان گله دارم

به گزارش "ورزش سه" ، قاسم حدادی‌فر پس از باخت یک بر صفر تیمش مقابل شهر خودرو در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: نتوانستیم موقعیت های خود را تبدیل به گل کنیم و باز هم شکست خوردیم، امیدوارم در هفته های آینده این نتایج را جبران کنیم.شرایط تیم بسیار سخت است و به نظر من ایراد تیم خود بازیکنان هستند و سرمربی تیم مشکلی ندارد. باید همه دست در دست هم بدهیم تا این شرایط سخت تمام شود.

 

کاپیتان  تیم ذوب آهن در رابطه با ریشه اصلی این نتایج ضعیف گفت: من در این چند سالی که در ذوب آهن بازی می‌کنم شاهد چنین نتیجه ای نبودم زیرا هم تیم و هم بازیکنان دارای شرایط خوبی هستند و تعجب می کنم که نتایج ضعیف کسب می‌کنیم اما مطمئن هستم دلیل اصلی این باخت ها بازیکنان تیم هستند، ما بازیکنان باید خودمان را درست کنیم.

 

حدادی فر اضافه کرد: از گزارشگر بازی دربی اصفهان گله دارم، طوری گزارش بازی را انجام داد که تیم ذوب آهن غریبه است. در بازی گذشته دروازه‌بان ما در هیچ کدام از گل ها تقصیری نداشت اما گزارشگر بازی برای او مشکلاتی را ایجاد کرد و کلمه چالش مانکن را به کار برد.

 

وی ادامه داد: تیم ما دچار مشکل شده است بهتر است که کمک کنیم که این تیم به روز های اوج خود باز گردد نه اینکه بیشتر به این تیم ضربه وارد کنیم، تیم ذوب آهن از نظر امکانات و شرایط هیچ شباهتی به تیم سپاهان ندارد و مقایسه کردن تیم ما با سپاهان اشتباه است.

 

بازیکن ذوب آهن با اشاره به اینکه ما تیم دوم اصفهان هستیم ادامه داد: باید رفتار خوبی با تیم ما شود تا بتوانیم دوباره به روز های اوج برگردیم، تیم ما نیازمند یک برد است.

 

حدادی‌فر در رابطه با داوری این بازی افزود: داوری امروز تند بود و امیدوارم که کارشناسان بر روی این صحنه ها نظر بدهند.

دیدگاه‌ها