کد خبر : 1644851 | 30 مهر 1398 ساعت 00:22 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

شفلید 1 - 0 آرسنال؛ شکست بدموقع توپچی ها

آرسنال در شبی که نمایش خوبی نداشت با یک گل مغلوب شفلید شد.

شفلید 1 - 0 آرسنال؛ شکست بدموقع توپچی ها

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال که در هفته های اخیر روی نوار پیروزی قدم برمی داشت، امشب در خانه شفلید نتوانست موقعیت چندانی روی دروازه حریف خلق کند و در نهایت با یک گل مغلوب شفلیدیونایتد شد و در رتبه پنجم جدول لیگ برتر قرار گیرد.

 

در دقایق ابتدایی بازی اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و بازی بیشتر در میانه میدان دنبال شد. آرسنال در دقیقه 20 تا آستانه زدن گل اول پیش رفت اما نیکلاس په په در دهانه دروازه و روی ارسال تماشایی کولاسیناچ موقعیتی فوق العاده را از دست داد و ضربه او بدون دفاع یارگیر به بیرون رفت.

 

اما در دقیقه 30 شفلید به گل اول دست یافت. روی ارسال کرنر از سمت چپ، ضربه سر اوکنل در دهانه دروازه به موست رسید و این بازیکن با ضربه ای دقیق گل اول را به ثمر رساند.

 

1445109

 

در ادامه نیمه اول آرسنال تلاش زیادی برای زدن گل تساوی انجام داد و گرانیت ژاکا می توانست دروازه شفلید را باز کند، اما ضربه زیبای او از پشت محوطه با عکس العمل هندرسون مواجه شد و در نهایت نیمه نخست کم افت و خیز با برتری 0-1 شفلید به پایان رسید.

 

در دقایق ابتدایی نیمه دوم اتفاق خاصی رخ نداد. در دقیقه 59 دنی سبایوس صاحب فرصت بسیار خوبی برای زدن گل تساوی شد اما ضربه والی او در محوطه در اختیار هندرسون قرار گرفت.

 

1445110

 

در دقیقه 62 فلیک می توانست گل دوم شفلید را به ثمر برساند اما ضربه محکم او به تور کناره دروازه برند لنو برخورد کرد. در ادامه اگرچه آرسنال به گل نیاز داشت، اما قادر به خلق موقعیت چندانی روی دروازه شفلید نبود.

 

دقایقی بعد نیکلاس په په در موقعیت خوب و با نواختن ضربه ایستگاهی می توانست زننده گل تساوی لقب گیرد، اما هندرسون عکس العمل نشان داد.

 

در دقیقه 86 شفلید فرصت خوبی برای زدن گل دوم داشت اما ضربه سر اولیور مک بورنی با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. در ادامه تلاش آرسنال برای زدن گل تساوی نتیجه نداشت و آنها با یک گل برابر شفلید شکست خوردند.

دیدگاه‌ها