کد خبر : 1644855 | 30 مهر 1398 ساعت 01:12 | 71.2K بازدید | 0 دیدگاه

پایان پرونده انتقال گریزمان با توافق 15 میلیون یورویی

رسانه های اسپانیایی اعلام کردند که باشگاه های بارسلونا و اتلتیکو مادرید که بر سر انتقال آنتوان گریزمان دچار اختلاف شده بودند، در نهایت به یک توافق مالی رسیدند.

پایان پرونده انتقال گریزمان با توافق 15 میلیون یورویی

به گزارش "ورزش سه"، گریزمان که در تابستان 2018 قصد داشت اتلتیکو را ترک کند، به دلیل محرومیت این باشگاه از حضور در بازار نقل و انتقالات در وندا متروپولیتانو ماند اما در پایان فصل گذشته به طور رسمی اعلام کرد که این باشگاه را ترک می کند.

بر اساس بندی که در قرارداد او گنجانده شده بود، در صورتی که باشگاهی پیش از پایان ماه ژوئن برای خرید او به توافق می‌رسید، باید 200 میلیون یورو پرداخت می کرد اما پس از آن، این مبلغ به 120 میلیون یورو کاهش پیدا می کرد؛ بندی که بارسلونا از آن استفاده کرد و در ابتدای تابستان این ملی پوش فرانسوی را به خدمت گرفت اما باشگاه اتلیتیکو مادرید اعتقاد داشت که براساس شواهد، بارسلونا با گریزمان از چند ماه قبل به توافق رسیده بود و به همین دلیل، باید مبلغ 200 میلیون یورو را برای خرید او می پرداخت.

 

1444254

 

البته شکایت باشگاه مادریدی به فدراسیون فوتبال نتیجه ای نداشت و بارسلونا تنها 300 یورو جریمه شد.

اما اکنون ال موندو دپورتیوو اعلام کرد که باشگاه بارسلونا برای پایان دادن به شکایت اتلتیکو مادرید، حاضر به پرداخت 15 میلیون یورو شده است تا مانع از انتشار ای میل هایی شود که نشان می دهد بارسلونا از شش ماه قبل با گریزمان به توافق رسیده بود.

در ای میل هایی که در اختیار باشگاه اتلتیکو مادرید قرار دارد، مکالمات بین گریزمان با خواهر و مدیر برنامه هایش، وکیل و مشاورش و همین طور پدرش وجود دارد که نشان می دهد این انتقال در ماه مارس در مراحل نهایی بود؛ انتقالی که 14 میلیون یورو حق کمیسیون داشت.

 

دیدگاه‌ها