کد خبر : 1644868 | 30 مهر 1398 ساعت 09:40 | 21.3K بازدید | 0 دیدگاه

جدل لفظی گواردیولا و خبرنگار انگلیسی

پاسخ صریح تند یک خبرنگار انگلیسی به پپ گواردیولا در جریان کنفرانس خبری پپ پیش از بازی امشب سیتی و آتالانتا در انگلستان خبرساز شده است.

جدل لفظی گواردیولا و خبرنگار انگلیسی

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که منچسترسیتی امشب در سومین بازی خود در گروه C لیگ قهرمانان به مصاف آتالانتای ایتالیا می‌رود، صحبت‌های پپ گواردیولا سرمربی سیتی در کنفرانس خبری پیش از این بازی و پاسخ صریح و تند یک خبرنگار انگلیسی به او در انگلستان خبرساز شده است.

 

1445133

 

گواردیولا احتمالا برای تحت فشار گذاشتن بیشتر بازیکنانش در این کنفرانس خبری به صورت تلویحی به خبرنگاران اعلام کرد که معتقد است سیتی امسال از نامزدهای قهرمانی در چمپیونزلیگ نیست. اینجا بود که یک خبرنگار انگلیسی حرف پپ را قطع کرد و بعد از آنکه گواردیولا را به صورت تلویحی به دو رویی متهم کرد گفت او هر سال همین حرف را می‌زند.

 

بخشی از صحبت های گواردیولا که واکنش خبرنگار انگلیسی را برانگیخت این بود:" ما فرصت های گلزنی زیادی را از دست می‌دهیم و باید جلوی دروازه حریفان موثرتر باشیم. می‌گویند هدف ما امسال قهرمانی در چمپیونزلیگ است ولی ما هنوز برای این آماده نیستیم".

 

1445135

 

اینجا بود که جو جکسون خبرنگار گاردین به صحبت های پپ واکنش نشان داد و گفت:" اگر بازیکنان سیتی امروز برای قهرمانی در چمپیونزلیگ آماده نیستند، پس به نظر شما کی آماده خواهند بود؟ بهار پیش رو یا فصل آینده؟ این سوال را می‌پرسم چون شما پول هنگفتی هزینه کرده‌اید و هر سال همین حرف را می‌زنید. به نظر من عجیب است که فکر می‌کنید سیتی هنوز توان قهرمانی در چمپیونزلیگ را ندارد".

 

گواردیولا که مشخص بود از این واکنش خبرنگار انگلیسی ناراحت شده در پاسخ گفت:" از زمانی که به این باشگاه آمدم تا حالا چند بار به این سوال جواب داده‌ام؟ دوباره نمی‌توانم جواب بدهم. شما نظر من را می‌دانید. چهار سال پیش که تازه به اینجا آمده بودم در اولین کنفرانس خبری‌ام به همین سوال جواب دادم. ما سعی خودمان را خواهیم کرد ولی نمی‌دانم کدام تیم قهرمان خواهد شد. اگر ما قهرمان شویم خوشحال خواهیم شد. ولی اگر قهرمان نشویم فصل آینده تلاش خواهیم کرد. همین و بس".

 

 

دیدگاه‌ها