کد خبر : 1644871 | 30 مهر 1398 ساعت 09:58 | 19.6K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکن تراکتور و مرور خاطرات قدیمی (عکس)

میثم تیموری، بازیکنی که این روزها به همراه تراکتور روی ابرها راه می رود بازیکنی بود که در استادیوم شهید وطنی و ترکیب تیم نساجی چهره شد.

به گزارش "ورزش سه"، حضور تاثیر گذار میثم تیموری در ترکیب پارس جنوبی و کسب عنوان پنجمی در لیگ برتر در اولین فصل حضور در این بازی ها به همراه پارس جنوبی او را به استقلال برد، اما میثم هیچ گاه در استقلال با اقبال شفر روبرو نشد و در پایان چاره ای جز ترک جمع آبی‌ها پیش روی خود ندید و البته بازیکن خوشبختی بود که بعد از جدایی از استقلال پیراهن سرخ تراکتور را بر تن کرد و این روزها زیر نظر مصطفی دنیزلی فوتبال می کند.

 

مصطفی دنیزلی بر خلاف شفر اعتقاد خاصی به فوتبال میثم تیموری دارد و نظم خاصی به فوتبال او داده است. این بازیکن چپ پا در ترکیب تراکتور نقش اثر گذاری در شکل گیری حملات دارد و در کار دفاعی هم تا به اینجای کار بازیکن موفقی بوده است به طوری که تراکتور در 7 بازی گلی نخورده است.

 

حضور دوباره میثم تیموری در استادیوم شهید وطنی قائمشهر و بازی در برابر نساجی برای او یادآور خاطرات خوب گذشته بود. میثم در ابتدای بازی با گل به استقبال همشهریان خود رفت و در جریان بازی مثل همیشه نمایش خوبی در ترکیب تراکتور داشت و این وظیفه حرفه ای او در این بازی بود. میثم تیموری در پایان از اینکه به بهترین شکل ممکن وظیفه حرفه‌ایش را انجام داده خوشحال بود اما از سوی دیگر غم شکست تیم دوست داشتنی اش را داشت. نساجی، تیمی که معرف خیلی از بازیکنان خوب به فوتبال کشور بوده: از جمله میثم تیموری. علاوه بر مردم قائشمهر بازیکنان مازنی هم این تیم را به گونه‌ای دیگر دوست دارند.

 

1445142

 

1445143

دیدگاه‌ها