کد خبر : 1644878 | 30 مهر 1398 ساعت 10:21 | 31.2K بازدید | 0 دیدگاه

تماشاگر دُر گرانی است که به هر تیم ندهند (عکس)

نساجی به تراکتور 4-0 باخت اما هم ابتدای در بازی از سوی تماشاگران حاضر در استادیوم شهید وطنی قائشمهر تشویق شد و هم در انتهای بازی.

به گزارش "ورزش سه"، تماشاگران تیم نساجی دُر گرانی هستند. هر تیمی این تماشاگر را ندارد. تماشاگرانی که در لیگ 2 هم نساجی را رها نکرده بودند و پا به پای این تیم آمدند و 24 سال برای حضور نساجی در سطح اول فوتبال کشور صبر کردند. آنها برایشان تلاش تیم مهم است، حتی بیشتر از نتیجه. به همین دلیل بعداز شکست 4-0 نساجی در برابر تراکتور اعضای تیم را تشویق کردند. حتی رضا مهاجری سرمربی تیم را که مسئول این شکست بود! همه این اتفاقات نشان می دهد تماشاگران تیم نساجی نگاه فوتبالی و عاشقانه‌ای به تیمشان دارند و این برای نساجی یک موهبت است.

 

در هفته های اخیر دیدیم تماشاگران تیم هایی را که بعد از یکی دو باخت علیه مربی شعار سر دادند و عرصه را بر تیم محبوبشان تنگ کردند، در حالی که تماشاگر باید در روزهای بحرانی از تیم حمایت کند و زمانی که تیم نتیجه می گیرد حتی اگر از سوی تماشاگر حمایت هم نشود اتفاق خاصی رخ نمی دهد. رضا مهاجری و تیمش باید از این حضور خرسند باشند و به ماجراجویی خود در لیگ برتر ادامه دهند. نساجی این فصل و تا پیش از بازی با تراکتور قوی ترین خط حمله بازی ها را به همراه پیکان در اختیار داشت و این بدین معنی بود که تیم به دنبال ارایه بازی تهاجمی و شاد کردن تماشاگران است و به همین دلیل تماشاگران در پایان بازی ایستادند و هم نساجی را تشویق کردند و هم رضا مهاجری را. شاید اگر نیرویی که نساجی در بازی تهاجمی می گذارد بعد از – از دست دادن توپ در دفاع تیمی خرج کند تبدیل به تیم بهتری شود.

 

تماشاگران تیم نساجی با تشویق تیم و رضا مهاجری در پایان بازی با تراکتور این پیام را به تیم مخابره کردند که ما در روزهای سخت هم همراه شما هستیم و منتظر بازی های بهتر و نتایج بهتر از سوی شما می مانیم و بدون دغدغه خاطر به مسیر ادامه دهید.

 

چنین تماشاگرانی برای هر تیمی مانند یک گنجینه هستند و می شود گفت تماشاگر دُر گرانی است که به هر تیم ندهند.

 

عکاس: معین نادری

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها