کد خبر : 1644882 | 30 مهر 1398 ساعت 10:40 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

اونای امری: آرسنال سزاوار باخت نبود

اونای امری سرمربی آرسنال بعد از شکست 1-0 تیمش مقابل شفیلد یونایتد گفت یک پنالتی واضح برای توپچی‌ها اعلام نشده و آرسنال سزاوار باخت در این بازی نبوده است.

اونای امری: آرسنال سزاوار باخت نبود

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال دیشب در نهمین هفته لیگ برتر به مصاف شفیلد یونایتد رفت و در خانه حریف با نتیجه 1-0 شکست خورد تا با 15 امتیاز در رتبه پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر جزیره قرار بگیرد. اما اونای امری سرمربی توپچی‌ها در پایان بازی از اعلام نشدن یک پنالتی به قول او واضح برای تیمش عصبانی بود و به خبرنگاران گفت آرسنال سزاوار باخت در این بازی نبوده است.

 

1445177

 

امری از اینکه فرصت آرسنال برای پیروزی در این مسابقه و رفتن به رتبه سوم جدول از دست رفت، عصبانی بود و مدعی شد در هفت دقیقه اول بازی بازیکن شفیلد پیراهن سوکراتیس را در محوطه جریمه کشیده و داور این پنالتی واضح را برای توپچی‌ها نگرفته است. امری همچنین از فرصتی که پپه ستاره جدید تیمش از دست داده بود ناراحت بود.

 

سرمربی آرسنال در این باره گفت:" ما سزاوار باخت نبودیم. ما در نیمه اول کرنرهای زیادی به حریف دادیم و روی یک حرکت گل خوردیم. ما نباید اجازه دهیم چنین توپ هایی روی دروازه‌مان بیاید و از این نظر باید بهتر کار کنیم".

 

امری در ادامه گفت:" این بازی دو لحظه‌ی کلیدی داشت. یکی گل حریف و دیگری پنالتی واضحی که روی بازیکن ما سوکراتیس انجام شد ولی داور اعلام پنالتی نکرد. آن صحنه واقعا واضح و روشن بود".

 

1445179

 

سرمربی آرسنال درباره فرصت از دست رفته نیکلاس پپه ستاره جدید تیمش گفت:" فرصت‌هایی که در این بازی برای گلزنی داشتیم و از جمله فرصت پپه، کلید موفقیت ما در این بازی بود. پپه روی آن صحنه موثر عمل نکرد. ولی به نظر من او دارد بهتر می‌شود و آرام آرام شرایط بهتری پیدا می‌کند. قدم بعدی در مسیر پیشرفت او گل زدن خواهد بود".

 

دیدگاه‌ها